Opel Calibra Club

Forumindex Forums Modellen Calibra Opel Calibra Club

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17459223
    opelkadetje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 December 2004

      meer rechten als iemand die 1500 berichten meer heeft dan jij dat is niet zo… misschien voor je gevoel qua kredits.. dat iemand wel wat kan zeggen (waar het op staat) ja daar kan ik me wat bij voorstellen.

      als een rookie hier komt met 2 berichten en begint gelijk bla bla bla dan denk ik bij mezelf hou je je ff gedeisd.. als iemand als wimv6 dat doet dan zal ik eerder denken wat is er aan de hand willem en zou niet gelijk denken “doe ff normaal” waarschijnlijk omdat die mensen hier al langere tijd meedraaien en door hun hulp naar anderen toe toch enigzins (mijn) respect hebben verdiend.

      #17459224
      black champion
        Lid sinds:
        18 July 2004

        slaat nergens op! dus als ik 1000 berichten post in sg dan verdien ik hier kredits? wat een vage praat! je zult iemand op een forum moeten respecteren om wat iemand zegt het is niet voor niks een forum en iederen kan dus zijn of haar mening geven. dat je elkaar af gaat lopen zeiken en uitschelden vind ik persoonlijk zware onzin!

        #17459225
        HardBase
          Lid sinds:
          30 November 2004

          Normaal gesproken reageer ik niet zo snel in dit soort topics maar dit gaat nergens meer over, de vraag die de topic starter heeft gesteld wordt hier meteen aardig uit zijn verband gehaald. :hmmz

          #17459226
          Black Pirate
            Lid sinds:
            20 February 2005

            origineel gepost door Project

            origineel gepost door Black Pirate

            Overigens wel jammer dat je hier op dit forum kennelijk meer “rechten” hebt als je meer berichten plaatst dan een ander en daarop dan ook direct wordt beoordeelt, alsof je aan het aantal geplaatste berichten kunt zien hoe vaak iemand op een forum is :hmmz:hmmz

            waar bazeer je dat op als ik vragen mag

            mvg:hennie

            Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.


            @Willem
            , gelukkig laat jij in jouw berichten nu precies zelf zien, waarom jij geen account meer op ons forum hebt.

            Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over:thumbdown:thumbdown:thumbdown

            #17459227
            opel4ever
              Lid sinds:
              5 July 2004

              origineel gepost door Project

              origineel gepost door Black Pirate

              Overigens wel jammer dat je hier op dit forum kennelijk meer “rechten” hebt als je meer berichten plaatst dan een ander en daarop dan ook direct wordt beoordeelt, alsof je aan het aantal geplaatste berichten kunt zien hoe vaak iemand op een forum is :hmmz:hmmz

              waar bazeer je dat op als ik vragen mag

              mvg:hennie

              Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.


              @Willem
              , gelukkig laat jij in jouw berichten nu precies zelf zien, waarom jij geen account meer op ons forum hebt.

              Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over

              Nee hoor dat maak jij ervan met je “rechten”, paste mijn tekst aan omdat je er kennelijk commentaar of een verkeerde uitspraak in zag.

              Maargoed Ik denk dat er een statement is gezet. king:

              #17459228
              Project
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.

                Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over:thumbdown:thumbdown:thumbdown [/quote]

                ja okay,nu begrijp ik het, en zoals je zelf aangeeft is het dus onzin (en dat is ook mijn mening

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Het onderwerp ‘Opel Calibra Club’ is gesloten voor nieuwe reacties.