Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Opel Calibra Club
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2009 om 10:44 #17459223
meer rechten als iemand die 1500 berichten meer heeft dan jij dat is niet zo… misschien voor je gevoel qua kredits.. dat iemand wel wat kan zeggen (waar het op staat) ja daar kan ik me wat bij voorstellen.
als een rookie hier komt met 2 berichten en begint gelijk bla bla bla dan denk ik bij mezelf hou je je ff gedeisd.. als iemand als wimv6 dat doet dan zal ik eerder denken wat is er aan de hand willem en zou niet gelijk denken “doe ff normaal” waarschijnlijk omdat die mensen hier al langere tijd meedraaien en door hun hulp naar anderen toe toch enigzins (mijn) respect hebben verdiend.
10 januari 2009 om 16:21 #17459224slaat nergens op! dus als ik 1000 berichten post in sg dan verdien ik hier kredits? wat een vage praat! je zult iemand op een forum moeten respecteren om wat iemand zegt het is niet voor niks een forum en iederen kan dus zijn of haar mening geven. dat je elkaar af gaat lopen zeiken en uitschelden vind ik persoonlijk zware onzin!
10 januari 2009 om 18:07 #17459225Normaal gesproken reageer ik niet zo snel in dit soort topics maar dit gaat nergens meer over, de vraag die de topic starter heeft gesteld wordt hier meteen aardig uit zijn verband gehaald. :hmmz
10 januari 2009 om 22:45 #17459226origineel gepost door Project
origineel gepost door Black Pirate
Overigens wel jammer dat je hier op dit forum kennelijk meer “rechten” hebt als je meer berichten plaatst dan een ander en daarop dan ook direct wordt beoordeelt, alsof je aan het aantal geplaatste berichten kunt zien hoe vaak iemand op een forum is :hmmz:hmmz
waar bazeer je dat op als ik vragen mag
mvg:hennie
Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.
@Willem, gelukkig laat jij in jouw berichten nu precies zelf zien, waarom jij geen account meer op ons forum hebt.Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over:thumbdown:thumbdown:thumbdown
11 januari 2009 om 03:34 #17459227origineel gepost door Project
origineel gepost door Black Pirate
Overigens wel jammer dat je hier op dit forum kennelijk meer “rechten” hebt als je meer berichten plaatst dan een ander en daarop dan ook direct wordt beoordeelt, alsof je aan het aantal geplaatste berichten kunt zien hoe vaak iemand op een forum is :hmmz:hmmz
waar bazeer je dat op als ik vragen mag
mvg:hennie
Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.
@Willem, gelukkig laat jij in jouw berichten nu precies zelf zien, waarom jij geen account meer op ons forum hebt.Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over
Nee hoor dat maak jij ervan met je “rechten”, paste mijn tekst aan omdat je er kennelijk commentaar of een verkeerde uitspraak in zag.
Maargoed Ik denk dat er een statement is gezet. king:
11 januari 2009 om 12:22 #17459228Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.
Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over:thumbdown:thumbdown:thumbdown [/quote]
ja okay,nu begrijp ik het, en zoals je zelf aangeeft is het dus onzin (en dat is ook mijn mening
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Opel Calibra Club’ is gesloten voor nieuwe reacties.