opel calibra 3.2

Forumindex Forums Modellen Calibra opel calibra 3.2

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17915542
    baboe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2007

      voor donor was hij zeker goed maar met dit soort mensen die gun ik gewoon niks gewoon eerlijk blijven

      #17915543
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        haha, al zat auto’s bekeken dat gewoon Wrakken zijn, de mooiste verhalen erbij…

        zet ik een keertje een auto op MP met de gebreken erbij op MP krijg je 0,0 reacties, ik kan begrijpen dat mensen het dus mooier maken dan het is!!!!

        Willem

        #17915544
        Sjors-V6
          Lid sinds:
          7 March 2008

          @xr1 wrote:

          Dat blok op de foto is geen 3.2 maar een 2.5 of 3.0. Na 1997 hebben de 3liters een langere inlaat.
          Ik begrijp dat je de motor al hebt of ben je nog op zoek?Ik heb nog een 3.0 uit een omega B2 en een 3.2 [geen koopje]staan.
          Evt heb ik ook nog 2 calibra’s waar al een 3 liter in zit 1 met schakelbak de andere met automaat

          GR B

          Inderdaad !

          Dit is een 3.2 (Y3.2SE)

          #17915545
          Robc20xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 April 2011

            beetje oud topic, maar kwam dit filmpje vandaag tegen. En er zijn toch hoop dingen hetzelfde :P

            bumper is al anders dat weet ik

            http://www.youtube.com/watch?v=yGK1az-eBSw&feature=g-vrec” onclick=”window.open(this.href);return false;

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.