Opel Blitz 1956 en Opel Rekord 1964

Forumindex Forums Modellen Overige modellen Opel Blitz 1956 en Opel Rekord 1964

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266072
    foutebaas
      Lid sinds:
      26 May 2014

      Hallo Opelliefhebbers,

      Wij zijn in het bezit van een Opel Blitz uit 1956 en een Opel Rekord uit 1964. Beide auto’s zijn in zeer goede staat echter ze hebben na lang stil gestaan te hebben wel wat onderhoud nodig. De remmen van de Rekord zijn inmiddels opgeknapt en de auto rijdt weer goed.

      De Blitz hebben we vanavond na lang stilstaan weer aan het lopen gemaakt. Morgen wordt hij weggebracht om de remmen na te lopen. Het doel is om er op 7 juni mee naar een oldtimertreffen in Balkbrug te gaan. Het is de bedoeling om de Opel Blitz in de verkoop te doen. Na lang wikken en wegen hebben we toch besloten het te gaan doen. De Rekord willen we voorlopig nog even houden aangezien we het wel erg jammer vinden om beide wagens te gaan verkopen.

      Mijn concrete vraag is wat we voor de Blitz moeten vragen. Wat is een reele prijs voor een Opel Blitz die in erg goede staat is? Zowel cosmetisch als technisch willen we hem gewoon 100% goed hebben. Ik heb al op sites als ebay en Marktplaats gekeken maar er staan simpelweg geen vergelijkbare Opels Blitz op. Is het een beetje wat de gek ervoor geeft in deze moeilijke tijden? Of is het een kwestie van de juiste persoon treffen?

      Ik heb een mooie foto van de Rekord maar een slechte van de Blitz. Ik zal binnenkort een paar goede fotos maken zodat jullie een beter beeld van de auto kunnen krijgen.

      De Opel Blitz tijdens een show:

      De Rekord:

      Ik ben benieuwd naar jullie reacties en eventuele adviezen.

      #18236033
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Denk dat je eens contact moet leggen met de Historische Opel Club Nederland daar zitten liefhebbers en ook een Opel Blitz Type speciallist.

        http://www.opelclub.nl

        #18236034
        opelpower89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 September 2009

          beide wagens zijn echt prachtig ! ben zowiezo een fan van de bolkop blitz en die rekord is mijn favoriet !

          #18236035
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Mocht je weten wat je voor de blitz kunt vragen heb ik wel interesse, zoek er al een tijdje een.
            Maar ze zijn of duur en slecht of goedkoop en weinig meer van te maken. Dan heb ik lieveren een die wat kost maar ook al een heel eind af is.

            #18236036
            foutebaas
              Lid sinds:
              26 May 2014

              Beste Haasje,

              Ik heb je mijn emailadres gestuurd om eventueel wat verdere info uit te wisselen.

              #18236037
              VideoRipper
                Lid sinds:
                11 December 2013

                Ik vind die Blitz echt een mooie wagen :wub
                Ben ook wel benieuwd wat zo’n ding zou moeten kosten.

                NB. Ben niet op zoek of geïnteresseerd in aanschaf, gewoon nieuwsgierig. ;)

                #18236038
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Als je je auto serieus wilt gaan aanbieden wil ik je verwijzen naar ons daarvoor bestemde verkoopdeel van dit forum

                  buysell/

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.