Opel Astra kopen

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra kopen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Rambo
    Deelnemer

@Speedswitch wrote:

– Sigaretten aansteker blijft bij het indrukken niet zitten
      Ik dacht dat ik de enige was, mijn Astra doet dat ook niet. Vind ik persoonlijk niet erg want ik gebruik m niet.
      – Asbak sluit niet helemaal.
      Kan je door de asbak uit te bouwen vaak herstellen, zit een metalen pieltje aan de linker kant welke makkelijk verbuigt > Terugbuigen doet het
      – Strips op het dak moeten er eens vanaf om schoongemaakt te worden. Zit veel vuil onder, schuifjes hebben beginnend roest verschijnselen.
      Hebben veel Astra’s, staat in het how-to gedeelte een handleiding om ze met (kunststof) bandenlichters los te maken
      – Rubber antenne bevestiging moet vervangen worden.
      Die kan je online bestellen via e-bay
      http://www.ebay.com/itm/400112150054?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT” onclick=”window.open(this.href);return false;
      (Deze als je je sproeier ook in je antenne hebt zitten)

Oude rubber wegtrekken / kapotmaken, nieuwe rubber in kokend water leggen, dan kan je hem zonder je antenne te demonteren, er zo overheen trekken.

EGR kan je schoonmaken, maar als je geen klachten hebt zou ik m zo laten zitten voor nu.

Voor wat betreft de lak: Wax maakt je lak niet roze, oxidatie doet dat. Kan je meestal goed wegkrijgen met een goede polish. Als fool-proof oplossing: Meguiars Ultimate Compound met het handje aanbrengen. Niet in de zon :thumb

(Wat voor blok heb je er nu uiteindelijk inzitten eigenlijk?)

Hartelijk dank voor je reactie!!

Het is een Eco-Tec blok, 1.6-16 v (101 PK)

Lak: Dan zou ik zeker weten eerst de beschadigingen moeten herstellen? is dit eerst de plek licht opschuren en dan met een lakstift weer opkleuren? bij sommige plekken komt alleen de primer naar voren en bij andere kleine krasje bloot metaal en bloot plastic. Daarna alles met de wax?

Ik had zelf al lopen zoeken en kwam op een compleet antenne huis uit maar die tikte behoorlijk aan op de prijs zonder rubber ook nog dacht ik.

Wat is nou de EGR en hoe ziet het eruit?

Haha, waarschijnlijk zijn er astra’s met dezelfde kleine irritante kwaaltjes.

Rambo
      Deelnemer

@cano666 wrote:

Veel plezier met je astra voor je stuurwiel moet je een module hebben en je radio moet die ondersteunen. Egr afdoppen is altijd goed en voor je rode lak kun je deze link gebruiken search.php

Ik had al lopen kijken naar het identificatie plaatje, maar wat houdt nou de kleur code in? aangezien er meerdere codes opstaan.

Is de module via internet te bestellen, zoja welke moet ik hebben dan?

trashmetal
        Deelnemer

cano666

@Rambo wrote:

@cano666 wrote:

Veel plezier met je astra voor je stuurwiel moet je een module hebben en je radio moet die ondersteunen. Egr afdoppen is altijd goed en voor je rode lak kun je deze link gebruiken search.php

Ik had al lopen kijken naar het identificatie plaatje, maar wat houdt nou de kleur code in? aangezien er meerdere codes opstaan.

Is de module via internet te bestellen, zoja welke moet ik hebben dan?

Kleur code heb je niet nodig om te poetsen is puur voor als je moet lakken of bijv een ander zij scherm in zelfde kleur zoekt. Van da module moet je even op zoeken of je radio dat ondersteund wat voor radio heb je welk type?

Rambo
            Deelnemer

Kleur code heb je niet nodig om te poetsen is puur voor als je moet lakken of bijv een ander zij scherm in zelfde kleur zoekt. Van da module moet je even op zoeken of je radio dat ondersteund wat voor radio heb je welk type?[/quote]

Ja ik moet juist ook bepaalde krasjes en beschadigingen weg werken. Weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken.. :???:

Ik heb een JVC radio KD-R862BT. er is dus 1 stekker niet aangesloten, die van de auto zelf waar ook de kabels bij zitten van het stuurwiel en het scherm op mn dashboard. De radio is verder helemaal aangesloten op 3 kabels na, roze, lichtblauw en bruin.

Rambo
              Deelnemer

Ook nog zoiets, de radio onthoudt wel welke radio zenders ik heb ingesteld maar niet waar die voor het laatst is gebleven met het draaien van een liedje via usb of CD.

Zou het iets te maken kunnen hebben met de kabelboom?

Rambo
                Deelnemer

En nu kom ik er ook achter dat mn 3de remlicht het niet doet!!!! :???: :hmmz

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.