Opel Astra J Sports Tourer 1,6 Turbo vragen

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra J Sports Tourer 1,6 Turbo vragen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18378800
    Ricardoo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 July 2016

      Hallo, sinds 3 weken ben ik in het bezit van deze mooie super rijdende Opel Astra (Hiervoor van alles gereden golf 6 was de laatste maar de opel overtreft alles)

       

      Ik heb alleen wat vragen

      Vraag 1

      Ik had een probleem met verbrande olie geur in de auto, na inspectie bleek de kleppendeksel pakking te lekken deze vervangen en de geur is bijna helemaal weg, alleen nu heb ik een motor storing “System to lean bank 1”

      Foutcode proberen te wissen met torque maar komt direct terug zonder de motor te starten dus ik denk dat ik een sensor niet goed aangesloten heb of iets dergelijks if torque verwijdert hem niet

      Vraag 2

      Ik heb voor veel auto’s uitlees kabels moet ik een speciale kabel voor deze astra hebben ? Of zou ik ook een andere obd2 kabel kunnen pakken met juiste interface en opcom kunnen downloaden?

      Vraag 3

      Zijn er nog aanpassingen te doen aan de boordcomputer ? Meer opties? Uitbereiden? Kleuren scherm?

      Vraag 4

      Als ik afrem voor een stoplicht (Automaat) dan heb ik soms dat hij een schok geeft dan sta je bijna stil en de geeft de auto net een zetje best irritant wat kan hier de oorzaak van zijn ?

      #18379121
      Ricardoo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2016

        <p style=”text-align: left;”>Vraag 1 is opgelost!</p>

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.