Opel Astra J 1.6 – vragen telefoon/ trekhaak/ versnellingsbak/ daklijsten/ navi

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra J 1.6 – vragen telefoon/ trekhaak/ versnellingsbak/ daklijsten/ navi

• Dit onderwerp bevat 1 stem en heeft 0 reacties.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

bver
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 0

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal weken geleden een ‘nieuwe’ astra J gekocht. Tis er één uit 2009 en ben er best blij mee. Maar ik heb nog een aantal vragen.

Weten jullie hoe ik mijn telefoon kan koppelen? Als ik op mijn Phone knop druk, mute die alleen de muziek en krijg ik geen opties om bluetooth aan te zetten. Ook onder de config zie ik niets over telefoonopties terug. Ik lees wel dezelfde vragen op internet, maar ik lees nog geen echt concrete oplossing.

Andere vraag is dat ik heel veel speling had op mijn koppelingspendaal. Hiervoor is een nieuwe module geinstalleerd en zijn de koppelingskabels vervangen. Volgens de dealer een reparatie van 1000 euro. Maar als ik nu rijd, heb ik soms nog het idee dat ik m moeilijk in de vijfde versnelling kan drukken. Zit dit niet eerder in de bak zelf dan?

Verder was ik eigenlijk nog op zoek naar een trekhaak + kabel. Als iemand nog een losse unit heeft liggen – houd ik me aanbevolen.

En is het herkenbaar dat de daklijsten op het dak zelf – bladeren? De verf laat los. Kan ik deze onderdelen nog los bestellen?

Ohja, en hoe kan ik de navigatie updaten? Is dat mogelijk of kost dit een vermogen?

Groet

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.