Opel astra h 2005 km?

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra h 2005 km?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211083
    appileh
      Lid sinds:
      2 August 2009

      Hallo allemaal!

      Ik heb een vraagje. We hebben vorige maand een opel astra h station (cosmo uitvoering easytronic) 2005 1.6twinport aangeschaft(9000euri). De kilometerstand geeft aan 175.000km dit is naar mij weten veel maar hoe lang kunnen deze bakken meegaan over het algemeen(tuurlijk bepaalt rijgedrag veel dingen).De auto is altijd door de dealer onderhouden en er mankeert niets aan de auto.

      #17506582
      AsconaC20NE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2004

        easytronicbakken gaan wat betreft slijtage gewoon heel lang mee.

        In de basis heeft een easytronic gewoon een normale versnellingsbak, en die heb ik al gezien met 300.000 op de klok zonder noemenswaardige problemen

        #17506583
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Hoezo denk je dan dat de auto meer heeft gelopen als 175.000km? al vind ik 175.000km veel op 4jaar tijd voor een benzine wagen.

          #17506584
          appileh
            Lid sinds:
            2 August 2009

            Nee astraTD:o niet dat hij meer heeft gelopen maar ik bedoel 175.000km is toch best veel..

            Ja he 175.000 km is best veel,maar ik denk dat de vorige eigenaar veel snelweg km heeft gemaakt.

            #17506585
            astraTD
              Lid sinds:
              9 March 2009

              sorry verkeerd gelezen, ik zag maar als meer aan:jerry

              #17506586
              JFHSas
                Lid sinds:
                13 March 2008

                Leasebak geweest??

                #17506587
                appileh
                  Lid sinds:
                  2 August 2009

                  Dat weet ik echt niet JFHSas(mn pa heeft het aangeschaft vandaar)

                  #17506588
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    Veel kilometers duid vaak op meer snelweg werk, dat komt weer op minder schakelen, dan heb je ook minder slijtage van de koppeling, wat weer betekend dat deze langer mee gaat.

                    Deze kan best nog wel even mee gaan.

                    Willem

                    #17506589
                    jsgsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      Easytronic bakken zijn gewoon normale versnellingsbakken.
                      Alleen de bediening is geautomatiseerd .

                      En hij heeft een andere koppeling.
                      Die gaat wel eens kapot.
                      Maar dat hoeft niet perse met een hoge kmstand (heb er toevallig vandaag 1tje losgehaald had maar 45.000km gelopen).
                      Maar ze kunnen het ook prima volhouden tot meer als 200Dkm.

                      #17506590
                      appileh
                        Lid sinds:
                        2 August 2009

                        origineel gepost door jsgsi
                        Easytronic bakken zijn gewoon normale versnellingsbakken.
                        Alleen de bediening is geautomatiseerd .

                        En hij heeft een andere koppeling.
                        Die gaat wel eens kapot.
                        Maar dat hoeft niet perse met een hoge kmstand (heb er toevallig vandaag 1tje losgehaald had maar 45.000km gelopen).
                        Maar ze kunnen het ook prima volhouden tot meer als 200Dkm.

                        Die gaat wel eens kapot dus.. pff die dingen zijn duur naar mijn weten.
                        Bij ons werkt het wel goed(behalve dat gebok schakel,schijnt normaal te zijn) alleen met de airco aan wil hij wel eens vaak stotteren nadat “hij” geschakeld heeft naar een hoger/lager versnelling? Ligt dit aan de airco?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.