Opel astra G met vochtvorming op bodem aan bestuurderzijde

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra G met vochtvorming op bodem aan bestuurderzijde

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211062
    astra 2000
      Lid sinds:
      1 August 2009

      Hallo allemaal,

      mijn opel astra G uit 2000 heeft sinds kort het euvel dat de vloer voor en achter de bestuurderstoel drijfnat is. Ik heb dit van de week ontdekt en vraag mij af wat de oorzaak is.

      Ik heb al op het forum rondgekeken en heb gelezen dat een oorzaak voor waterlekkage in het interieur de kachelkraan kan zijn. Klopt het dat deze kraan aan de linkerzijde van de auto zit want de bodem van mijn astra is alleen links drijfnat.

      #17506162
      miraltje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        heeft je astra ook een schuif/kanteldak af fabriek?

        #17506163
        Stender
        Moderator
          Lid sinds:
          5 April 2009

          Als de sodemieter droogmaken die vloer! Anders rot ‘ie helemaal weg! En de oorzaak aanpakken natuurlijk :thumbup

          #17506164
          OPC Turbo
            Lid sinds:
            7 June 2009

            Met een lekkende kachel(kraan) heb je meestal de passagierskant nat… is je koelvloeistof wel op peil? want dat is een eerste teken dat het idd. je kachel(kraan) is…

            #17506165
            aakie
              Lid sinds:
              17 July 2009

              mijn vriendin heeft gehad dat door haar hakken een rubber uit de bodem was getrapt, met een natte vloer tot gevolg, heb ook weleens gehad dat ik de voedingskabel voor mijn versterker niet goed afgekit had en daardoor vocht langs de kabel naar binnen liep

              #17506166
              Michiel Krijger
                Lid sinds:
                5 July 2004

                Je kunt het voelen..
                Is het vettig?
                Dan is je kachelradiator lek.
                Is het water? Dan kan het van je dakraam, raamrubbers of condens van je airco zijn.

                #17506167
                tijgetje57
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2004

                  gewoon even zoeken en ik zou het wel als een gek gaan droogmaken, eerst met papier/handdoeken en de rest met een föhn ofzo.

                  ga ook eens onder je auto kijken..

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.