Opel astra G krik?

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra G krik?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222034
    jan0405
      Lid sinds:
      15 December 2009

      hallo… ik ging ff me power filter eruit mieteren en de standaard filter erin gemaakt :) en ik keek ook nog even naar me krik maar wat the fack moet dat ding voorstellen? t lijkt wel een speelgoed dingetje :puke ik klapte em open en het leek wel op het met 2 vingers kapot ging :S plastice dingetjes erop

      kan iemand me uitleggen hoe z’n vreemd ding werkt :D ?

      thnxxxx:hmmz

      #17682442
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Vind die opel krikken maar niks..zelf gebruik ik zo’n schaarkrikje zijn er genoeg te vinden op een sloop.

        #17682443
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Die Opel krikjes zijn leuk om even je banden te wisselen als je een lekke band hebt, maar als je gaat sleutelen zijn ze echt levensgevaarlijk.

          #17682444
          OPC Turbo
            Lid sinds:
            7 June 2009

            Sleutelen is met elke krik levens gevaarlijk…
            Dat is het eerste wat je op school leert als je de opleiding motorvoertuigen doet…

            Altijd bokken gebruiken!

            #17682445
            Famempeters
              Lid sinds:
              8 March 2008

              Jan ik heb je al geadviseerd toen je bij me was zon kleine hydrolische krik te kopen voor een paar tientjes heb je al een redelijk krikje .

              is een stuk veiliger als dat wiebel ding van Opel :o.

              zeker omdat je nu toch geld uitgeeft aan wat gereedschap om zelf wat te sleutelen dan is een redelijke /of zelfs een goede krik van groot belang,je weet wat ik gebruik he.

              MAAR de echte opel rijder kan zich vast de krik herinderen van de B Kadett.een flens met een stuk draad eind en een zij pen je auto reed vanzelf van de krik af ..met of zelfs zonder wiel ha ha :fy1

              Dus Jan nu niet gaan zeuren kom op gooi er 4 tientjes tegen aan en haal zo,n ding van de kijkschop of zo .

              en dan ga je niet met vakantie achter de wilde vrouwtjes aan ,, koop je goede krik ,,Ibiza ik kom NIET:thumbup

              je grote vriend Bert:D:D:D:D

              #17682446
              jan0405
                Lid sinds:
                15 December 2009

                origineel gepost door Famempeters
                Jan ik heb je al geadviseerd toen je bij me was zon kleine hydrolische krik te kopen voor een paar tientjes heb je al een redelijk krikje .

                is een stuk veiliger als dat wiebel ding van Opel :o.

                zeker omdat je nu toch geld uitgeeft aan wat gereedschap om zelf wat te sleutelen dan is een redelijke /of zelfs een goede krik van groot belang,je weet wat ik gebruik he.

                MAAR de echte opel rijder kan zich vast de krik herinderen van de B Kadett.een flens met een stuk draad eind en een zij pen je auto reed vanzelf van de krik af ..met of zelfs zonder wiel ha ha :fy1

                Dus Jan nu niet gaan zeuren kom op gooi er 4 tientjes tegen aan en haal zo,n ding van de kijkschop of zo .

                en dan ga je niet met vakantie achter de wilde vrouwtjes aan ,, koop je goede krik ,,Ibiza ik kom NIET:thumbup

                je grote vriend Bert:D:D:D:D

                HAHAHAH die bert!!! ja indd maar ik vroeg me af hoe z’n krik werkte van opel zelf maar ik snap er niks van :D LOL! ik haal wel ff eentje die jij ook hebt :D ik heb vandaag me torx setje binnen en heb me power filter eruit gesloopt en me orginele filter er in gemaakt super beter… veel rustiger loopt ie en niet meer dat lompe gebrom wat geen doel heeft alleen nadelen..

                Thnxxx :D as steunen heb ik al

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.