opel astra G “BaroloRöt” zeldzame kleur?

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra G “BaroloRöt” zeldzame kleur?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362417
    Martinus94
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 December 2018

      Hey allemaal,

      ik heb na lange tijd Volkswagen te rijden, (VW golf 2 uit 1989), de welverdiende extreme upgrade gedaan naar een mooie Opel Astra G  hatchback uit 2000.

      Allereerst, Martijn(ik) gaat nooit meer uit zijn auto. wat een prachtige wagen! :happy02:

       

      Nu heb ik een klein, heel vervelend ongelukje gehad 5 minuten nadat ik bij de verkoper wegreed. er reed namelijk gelijk een vrachtwagen achteruit in mijn rechter deur. Uitdeuken is geen optie, dan maar een nieuwe deur dacht ik.

      de kleur van mijn auto is “Baroloröt” (Z592). dit blijkt een hele lastige kleur te zijn ontdekte ik vandaag.

       

      Dit laat mij de volgende opties overwegen en ik zou graag jullie advies willen!

      1. Een andere deur kopen en over laten spuiten. (ik heb geen idee wat het prijskaartje hier van is)
      2. Een andere kleur deur laten kopen, mijn beide zijkanten met zwarte plasti-dip bewerken. (dit geeft een stoere matte uitstraling, eventueel highlights van de originele kleur er in verwerken etc)

      3. nog ellendig lang blijven zoeken tot iemand een baroloröt rechter passagiersdeur heeft.

       

      wat zouden jullie doen? :bye:

      #18362423
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Optie 1 lijkt mij … Neem namelijk aan dat de verzekering van de lieve vrachtwagen chauffeur de kosten vergoed  :rolling:

        Is idd een wat luxere kleur, dus komt niet veel voor op de sloop. Wel erg mooie kleur  :good:

        null

        Op zich moet de kleur bij een goede schade hersteller wel na te maken zijn. Opel verkoopt de spuitbussen nog wel, maar om nou een hele deur zelf te gaan spuiten :whistle:

        Hoe dan ook succes en veel plezier met je nieuwe auto!

        Greetz Emiel

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.