Opel astra G afstandbediening inleren uitleg

Forumindex Forums Overige Op-Com Opel astra G afstandbediening inleren uitleg

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18371797
    Rob W
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 April 2016

      Beste liefhebbers,

      Ik ben in bezit van een Opel Astra G Opc 2000, x20xer. Fantastische auto. Lekker vlot en mooi model.

      Nu brak vorige mijn sleutel. Nieuwe besteld. Ingeleerd met Opcom. (Jaartal kiezen, type en naar body, Immobiliser kiezen en sleutel inleren. Geen tweede hands transponder dat werkt niet. Nieuwe lege transponder, rond de 9 euro)

       

      Nu de afstandsbediening deze werkte bij niet. Body naar central door lock. Pin 12 opcom werkt niet. Dan is er niets fout misschien heeft je auto anti diefstal. Anti theft selecteren. Dat werkt. Securitycode invoeren en vervolgens program new remote. Krijg je te zien following procedure. Een aantal keer klikken op de afstandsbediening dicht. Dan geeft hij aan goed. Auto wel op contact, twee klikken en niet starten. Mocht deze niet werken, ja dat had ik ook. Oude afstandsbediening erin en hij werkte.

       

      Wat bleek de meeste Astra’g hebben geen anti diefstal, de opc wel. Misschien meerdere modellen. Met opcom kijken onder body central door lock en anders anti theft. Bij anti theft moet het naar een paar klikken op de afstandsbediening klaar zijn. Dan werkt de sleutel weer.

       

      Dus bij het kopen van een nieuwe sleutel, denk erom dat je weet of je auto anti diefstal heeft of niet. Dit voorkomt veel problemen met het instellen van de afstandsbediening.

      https://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/threads/identifying-2-button-keyfob-types-with-guide-flip-key-conversion.391144/

       

      Hoop dat dit helpt voor jullie.

       

      Mvgr Rob

       

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.