Opel Astra Cabrio Bertone gekocht

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra Cabrio Bertone gekocht

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270095
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Nadat ik mijn Opel Monza verkocht had kon ik het toch niet laten om een andere wagen te kopen. Ik moet iets hebben waar ik mij in het weekend mee kan bezig houden en aan kan prullen. Dus heb ik mij vandaag een Opel Astra Cabrio Bertone aangekocht. Hij is van 1998 en één van de laatste exemplaren dus. Het is een full option:

      – 1.8 16V Met 115PK (85KW) en 130.000km
      – ABS
      – Alarm
      – Airconditioning
      – Volledig Leder
      – Verwarmde zetels
      – Dubbele airbag
      – Mistlampen
      – Licht metalen velgen
      – Originele afdekhoes voor het cabriodak
      – Origineel windscherm
      – Centrale vergrendelin
      – Radio CD/MP3/Bleutooth/USB
      – Cabriodak in perfecte staat (zonder scheuren of lekken) De wagen heeft altijd buiten geslapen en de laatste 3 maand onder de bomen gestaan. Koffer en vloer zijn overal 100% droog!

      Natuurlijk is niet alles rozengeur en manenschijn. De wagen heeft ook hier en daar zijn mankementjes:

      – Wielrandjes zijn aangetast door roest (maar dat kan ik zelf bijwerken aangezien ik zelf ooit carrossier ben geweest)
      – Motorlampje brandt en hij houdt een beetje in (denk lambdasonde of katalysator)
      – Airco werkt niet aangezien er een lek in het systeem zit
      – Dashboard lampjes bij de radio (achter de blazerknoppen) moeten vervangen worden)
      – Serieuze oppoets beurt nodig aangezien hij volledig groen ziet

      Zo allemaal van die kleine prullen. Maar ik doe niet liever om me daar mee bezig te houden. Morgen gaat hij zijn eerste wasbeurt krijgen en die gaat héél véél deugd doen. Want hoe hij er nu bijstaat kan ik echt niet aanzien. Spijtig genoeg staat hij momenteel bij mijn ouders en kan ik hem pas ergens volgende week naar mij thuis brengen.

      #18269440
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Is er een manier om hem uit te lezen? bijvoorbeeld paperclip methode? Kan iemand vertellen hoe ik dit moet doen?

        #18269441
        Maurice89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Opcom met verloop stekker kopen, kost niet veel en heb je dik veel plezier van :thumb verloopje via ebay duitsland kost je 2 euro ofzo.

          Uitlezen kan zo via google zoeken kom je hier uit:
          http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=3&t=15742″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18269442
          Jerremy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 October 2004

            Mooie wagen. En inderdaad een late en een best rijk uigerust exemplaar ! Alleen boardcomputer en koplampsproeiers ontbreken nog.
            V.w.b. die roest, gezien het redelijk vergevorderde stadium zou ik er rekening mee houden dat er onderliggende op die plekken ook e.e.a aan rottigheid zit.

            Airco zijn vaak de leidingen. Maar ook de condensor kan aan zijn einde zijn.

            #18269443
            Opel_Bjorn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 May 2008

              Roest zijn gewoon blaasjes op de lak en wat afgebladderd, niet véél erger. Lijkt op de foto erger dan het is.

              #18269444
              midnight black
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2011

                @Opel_Bjorn wrote:

                Roest zijn gewoon blaasjes op de lak en wat afgebladderd, niet véél erger. Lijkt op de foto erger dan het is.

                Meestal is het andersom maar goed de auto ziet er verder best goed uit qua kap en interieur, veel plezier ermee.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.