Opel Astra Cabrio Bertone 2.2 (2001) 2 problems!

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra Cabrio Bertone 2.2 (2001) 2 problems!

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255521
    Jeffrey87tje
      Lid sinds:
      18 February 2013

      Hallo,

      Ik heb twee vragen waar ik niet uitkom!

      Eerste vraag, sinds kort is aan de bestuurderskant de gehele mat en eronder helemaal nat. Opgedaan met keukenrol en tot mijn verbijzing was het roze van kleur, dacht gelijk aan de koelvloeistof en er bleek wel wat uit te staan gelijk bijgevuld natuurlijk (wel met koude moter). Maar nu kan ik nergens zien waar het vanaf komt. Heeft iemand een idee????

      Tweede vraag, ook sinds kort gaat mijn alarm midden in de nacht af zonder enige reden, en alleen als de auto niet hebt gebruikt hoor ik hem die nacht ook niet! Kan dit te samen met bovenstaand probleem van toepassing zijn? Las namelijk ergens dat het misschien ook wel met de hellingsindicator kan zijn maar wel stom toevallig dat sinds alles nat is dit voorkomt dacht zelf dat het daar mee te maken heeft.

      Daarop nog een kleine vraag op me tweede vraag, ik zou dus ook niet weten hoe ik het alarm kan uitschakelen!

      Als iemand weet wat er aan de hand is hoor ik graag van jullie.

      Bedankt alvast.

      Jeffrey

      #18109261
      mantanator
        Lid sinds:
        22 January 2006

        Eerste lijkt op een kapotte kachelradiateur

        #18109262
        Blue-Dragon
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 July 2006

          Of de 3 wegklep die zit ook aan de bestuurderszijde.

          Van het alarm zitten er binnenin ook een sensoren, kan dan ook komen door er een spinnetje of vliegje.

          Voor je lekkage probleem klik op de onderstaande link.
          viewtopic.php?f=5&t=173917

          #18109263
          opel-motorsport
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 April 2009

            zit de alarm module ook niet links bij de bestuurder
            dat lek is zowieso de kachelradiator
            is miss water in de module ook gelekt ofzo

            #18109264
            gerben rsv
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2011

              Als je de auto 1 keer op slot drukt schakeld deze het alarm niet in alleen als je 2 keer drukt word het alarm ingeschakeld.Dit is bij een fabrieksalarm het geval ,als er een naderhand ingebouwd systeem inzit (losse afstandbediening!) wens ik je veel succes! :D

              #18109265
              Jeffrey87tje
                Lid sinds:
                18 February 2013

                Nou in ieder geval alvast bedankt voor de snelle reactie allemaal !! Ik ga er van het weekend naar kijken als ik er meer tijd voor heb !!

                P.s. betreft alarm 1 x drukken of 2 x drukken alarm wordt zoiezo automatisch ingeschakeld al maak ik de deur dicht met de sleutel gaat het alarm er automatisch op !! Gaat wel om opel alarm klasse 3 natuurlijk ivm cabrio.

                Thanx

                #18109266
                Jeffrey87tje
                  Lid sinds:
                  18 February 2013

                  Nou zojuist de opel garage gebeld !! En ze vertelde me dat zelden of nooit voorkomt dat de kachelradiator kapot is voor zulke auto’s :s nu hopen dat het maar een slangetje is of een verstopping !!

                  #18109267
                  Blue-Dragon
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    18 July 2006

                    Hmm het komt hier wel geregeld voor . :hmmz

                    Misschien dat ze het dan zelf doen ivm met de kosten?

                    #18109268
                    Jeffrey87tje
                      Lid sinds:
                      18 February 2013

                      Ohhh een opel monteur !!! Hahahaha zoiezo bedankt voor de info en dan kun je me ook vertellen hoe ik kan zien dat ie echt kapot is ;)

                      #18109269
                      Blue-Dragon
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 July 2006

                        Nee ik ben geen opel monteur.
                        Wilde ermee zeggen dat het hier op het forum geregeld voorkomt dat het de kachelradiator is.

                        Gebruik de zoekfunctie is :thumbup

                        #18109270
                        opel-motorsport
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 April 2009

                          idd ja komt hier geregeld voor ja
                          weet bijna voor 95 procent zeker dat het de kachelradiator is
                          en het alarm word bij 1 maal drukken NIET ingeschakeld
                          alleen bij 2 maal drukken dan gaat hij in safe lock modus

                          #18109271
                          gerben rsv
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 October 2011

                            Opel had toen al geen goedgekeurde alarm systemen af fabriek meer
                            Opel NL wilde ( dacht ik ) niet betalen voor een goedkeuring via SCM op het fabriekssysteem en zodoende kun je nooit een goedgekeurd af fabriek klasse 3 systeem hebben!

                            #18109272
                            Jeffrey87tje
                              Lid sinds:
                              18 February 2013

                              Naja volgens de papieren is het wel een klasse 3 alarm ;) !! Hahahahah

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.