Opel Admiral B 3.0LE luchtfilterhuis probleem

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel Admiral B 3.0LE luchtfilterhuis probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257879
    kywieman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2009

      Gezien de recente ontwikkelingen in de regering heb ik besloten om zelf maar in de Admiral te gaan rijden.

      Na het inbouwen van een 3.0LE uit een Senator B zit ik met het volgende probleem.
      Het luchtfilter huis past niet in de karosserie.

      Nu zit ik te denken aan een open luchtfilter van K&N of Green rechtstrees op de luchtmassameter.

      Ik zit zelf helemaal niet in deze wereld.
      Welke versie open luchtfilter kan ik het beste aanschaffen voor een 3.0 12V Motronic 1.5?
      En waar kan ik deze het beste kopen.
      Ik had al wel begrepen dat ik een verloopje nodig ben van de luchtmassameter (vierkant) naar het open luchtfilter (rond).

      Als er een ander alternatief is hoor ik het ook graag.

      Bij voorbaat dank :wors :wors :wors

      PS: hij loopt nu wel maar rijden zonder luchtfilter lijkt me niet zo handig.

      #18144767
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Ik zie anders nog ruimte genoeg. Met een bocht kom je naast de inlaat uit. Dan kun je daar een filterbox maken

        #18144768
        peter777
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 January 2011

          Nice, wist niet eens dat je zo’n ding had :) Meer foto’s? Moet zelf ook maar eens gaan speuren naar een 40+ auto.

          #18144769
          kywieman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 February 2009

            Now ja het is nog niet mijn auto maar ben hem aan het klaar maken voor een oom van mij. Hij wil er van af.
            De Admiral staat nog 5 jaar op iemands naam binnen de familie maar echt kilometers heeft ie nog niet gemaakt.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.