Opcom via bluetooth/wifi op je telefoon

Forumindex Forums Overige Op-Com Opcom via bluetooth/wifi op je telefoon

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264868
    Tusk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 January 2009

      Heb sinds kort geen laptop meer nodig op mijn foutcodes uit te lezen. Ik heb via Ebay een ELM327 ODBII connector met bluetooth besteld:
      http://www.ebay.com/itm/ELM327-V1-5-OBD2-OBDII-Mini-Bluetooth-CAN-BUS-Auto-Diagnostic-Scanner-Tool-L-/251351172191?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3a85b2845f” onclick=”window.open(this.href);return false;

      ik heb die linksboven

      Je kunt dat op je telefoon een app downloaden en direct allerlei informatie uitlezen terwijl je rijdt.
      https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torquefree” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Geen gekloot met drivers en laptops. Bluetooh pairen, app starten en klaar! Ideaal!
      Voor vele waarschijnlijk oud nieuws, maar ik denk ik deel het ff

      #18225711
      Byjugo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 May 2013

        m’n pa heeft ook zo’n bluetooth apparaatje, (denk die rechtsboven in jouw plaatje) maar daarmee krijgen we er toch minder gegevens uit dan via de Op-com.
        Voor tijdens het rijden is het natuurlijk wel leuk :)

        #18225712
        bandido
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 February 2010

          Airbag en abs lezen die ok niet uit.

          #18225713
          nexus6
            Lid sinds:
            7 September 2010

            Ik heb ook een bleutooth adapter in de auto en gebruik ook de android app met Torq pro versie en ben ook wel benieuwd of ik er meer mee zou kunnen doen zoals zoals b.v Tech2 en OP-COM
            software kan gebruiken,Gebruik het Torq als een soort black-box met track recorder wat dus alles opneemt tijdens rijden ook beeld GPS,snelheid,echt heel handig.

            Mvg

            #18225714
            cano666
              Lid sinds:
              28 September 2012

              leest alleen foutcodes van de motorstoringslampje

              #18225715
              nexus6
                Lid sinds:
                7 September 2010

                Ja had al het al hier min of meer voorbij zien komen op Opel-Forum, Ik daarom maar ook even een oproep gezet in een andere post bij vraag&aanbod.

                Toch bedankt nog.

                Mvg

                #18225716
                Botho
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 May 2009

                  je hebt ook het programma ´scan my opel´op google play market..die leest pas echt veel uit en alle type´s opel..hij kost een paar euro maar ik heb er menig foutcode al mee gerest bij meerder opels waaronder zelfs een 98 vectra

                  #18225717
                  nexus6
                    Lid sinds:
                    7 September 2010

                    Aha, die zal ik ook eens bekijken, Maar zoek eigenlijk iets dat mijn combi tellerbak kan uitleren en weer bij een ander kan inleren ,I.v.m startblokkering.

                    Mvg

                    #18225718
                    MantasticB1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 October 2006

                      @Botho wrote:

                      je hebt ook het programma ´scan my opel´op google play market..die leest pas echt veel uit en alle type´s opel..hij kost een paar euro maar ik heb er menig foutcode al mee gerest bij meerder opels waaronder zelfs een 98 vectra

                      en welke obd module heb ik bij de vectra b 98 nodig?

                      #18225719
                      sleutel13
                        Lid sinds:
                        16 March 2014

                        Autowolf.nl

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.