Opcom & c20xe???

Forumindex Forums Overige Op-Com Opcom & c20xe???

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258718
    Mr. Bone
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 September 2009

      Kan je met een opcom een c20xe en een c20let uitlezen en dataloggen?
      Gaat mij meer om het dataloggen. Uitlezen kan ook via de knippermethode.
      Word namelijk in het verkooptopic een opcom aangeboden die ik wel wil hebben mits ik er de bovenstaande dingen mee kan doen.

      #18154143
      corsaracer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2005

        nee volgens mij niet aangezien ik bij de c20xe M2.8 van de vrouw niet verder kom dan foutcodes uitlezen…

        of ik doe iets fout zou ook nog kunnen…maar denk het niet helaas….

        #18154144
        Mr. Bone
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 September 2009

          In dat geval heb ik er dus niks aan. Gaat mij echt puur om het dataloggen tijdens een storing van een XE, die volgend seizoen plaats maakt voor een C20LET. Dat uitlezen doe ik wel met een paperclip en knippercodes. Heb op me werk ook een Tech 1, alleen mag ik die niet meenemen in de avond, het weekend en naar de strip. :puke

          Dus vandaar dat ik graag een opcom voor mezelf wil. Liefst een tech 1, alleen vind die maar is voor een “normaal” bedrag.

          #18154146
          DarkDaedelus
            Lid sinds:
            7 October 2010

            Ik weet dat het een laat bericht is, maar ik vond deze via google toen ik zelf op “c20xe op-com” zocht.
            Voor de motronic is het mogelijk om fault codes en data blocks uit te lezen via de “Omega B – X25XE”.

            Het enige wat ik gemerkt heb, is dat de snelheid ongeveer verdubbeld is, de rest is accuraat.
            Wil hier gerust een filmpje van maken voor de geinteresseerde.

            (edit: ik moet wel een 10 naar 16 pin kabel gebruiken voor de op-com trouwens)

            #18154145
            Oenatje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              idd, met opcom eerst omega b x25xe kiezen dan zie je de realtime waardes, als je voor astra f c20xe kiest werkt het niet

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.