opc remmen op kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett opc remmen op kadett

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17690918
    bd.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2009

      kijk gewoon is rond op migweb of iets dergelijks. je moet de klauwen hebben van een engelse vectra b gsi. dat is de engelse productie versie van de i500 en daar zitten dus passende 308mm klauwen op. je kan eventueel ook kijken voor de klauwen van een saab , en dan weet ik het ff niet zeker,9-5 of 9-3 en dan het aero model. die hebben dezelfde remmen als een i500. let wel op dat je ze van een aero hebt want de normale versies hebben gewoon 288mm :)

      #17690919
      ISH
        Lid sinds:
        18 February 2006

        origineel gepost door Mr. Bone
        @ ISH: Ik heb Hennie een u2u gestuurd, maar nog niets op terug gehoord, :hmmz.

        Gewoon even opbellen dan, kan zijn dat ‘ie een beetje druk is…

        0316-541380

        Groet, Ravi

        #17690920
        ISH
          Lid sinds:
          18 February 2006

          origineel gepost door E+Bkadett

          en wat voor remschijven en klauwen passen er achter op die groter zijn als origineel c20xe. waar wel 4×100 schijven voor te krijgen zijn?

          Iemand hier nog antwoord op?

          Groet, Ravi

          #17690921
          kiyamizio
            Lid sinds:
            5 February 2010

            gewoon blanke schijven te kopen en gaten laten boren. dit zijn er in elke maat zo wat.

            #17690922
            modfreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ik heb zelf de 288 schijven van de V6 of turbo erop zitten met zimmerman schijven.
              Het remt goed want ik was laatst aan het sporten met een nieuwe golf gti en ik zal een flitser langs de kant van de weg en 30mtr ervoor met tempo 180 ben ik gaan remmen en heb hem nog steeds niet ontvangen.
              Dus het functioneerd XD

              Persoonlijk zou ik zeggen voor een echt goede upgrade
              Brembo klauwen 4 of 6 zuigerklauwen.. met Omega B rembekrachtiger erop.
              En dan hoef je vaak niet eens boven de 288 mm schijf dia uit te komen.
              Hele goede banden en ABS (eventueel ombouw naar nieuwer systeem als kadett E is toch een aanbeveling.
              Rijdt je circuit zou ik testen of je het aantal tanden kan halveren. Dan treed ie later in werking.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.