op vakantie met de cabrio

Forumindex Forums Modellen Ascona op vakantie met de cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239983
    winny
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 October 2010

      ondanks het lekkere weer van de afgelopen week kijk ik er toch naar uit
      om van de week met de cabrio op vakantie te gaan.
      ik vindt dit zo een leuke combinatie dat ik het even aan jullie wil laten zien.
      onderweg hebben we toch wel veel bekijks als we richting schwarzwald gaan.

      als altenatief zou ik ook nog met de monza kunnen gaan.
      maar met de ascona vindt ik leuker.

      #17904234
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        ik vind beide combi´s erg leuk. De monza omdat ie wit is, wat mooi bij het geheel staat, maar de ascona is ook erg leuk om te zien.

        Hoe ziet het met het windgeruis, en eventuele luchtwerveling als er een caravan achter zit. Deze werving is nu anders dan zonder sleurhut, en kan iritant zijn voor de inzittende.

        #17904235
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          hoop voor je dat er niet het zelfde gebeurt als in dit filmpje haha
          maar nu zit er natuurlijk wel een wereld van verschil tussen jou auto en die in het filmpje :P

          [youtube:erwi3hv0]http://www.youtube.com/watch?v=jsjw1yc6q4w[/youtube:erwi3hv0]

          #17904236
          winny
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 October 2010

            @Senatorman wrote:

            ik vind beide combi´s erg leuk. De monza omdat ie wit is, wat mooi bij het geheel staat, maar de ascona is ook erg leuk om te zien.

            Hoe ziet het met het windgeruis, en eventuele luchtwerveling als er een caravan achter zit. Deze werving is nu anders dan zonder sleurhut, en kan iritant zijn voor de inzittende.

            ik ben 2 jaar geleden vanuit freiburg met 32 graden terug gereden en het windgeruis is hetzelfde als
            dat je normaal open rijdt.
            nou moet ik zeggen dat ik niet harder rij dan 90 kmh.
            van de werveling heb ik ook niets gemerkt. ook zonder windscherm achter de stoelen ,die had ik er afgelaten
            omdat het te heet was en er helemaal geen wind in de auto kwam.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.