OP-COM Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum OP-COM Vectra

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257483
    musti20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2012

      Ik heb een op-com gekocht van een forum gebruiker. Ik snap echt niet hoe ik dit moet gebruiken of installeren?

      Via de cd lukt het me niet. Mn laptop leest helemaal niets in de cd zelf? Ik heb een beetje op google gekeken, wat dinge gedownload en geinstalleerd. Maar lukt me nog steeds niet.

      Ik weet ook niet of ze origineel of de goede zijn?

      Wie kan me hier mee helpen?

      #18139402
      Aapje
        Lid sinds:
        1 January 2009

        Dit is een chinaclone, volgens mij zelfs van dealextreme.com. CD’s van Dx.com zijn meestal leeg, onbeschreven. Je moet dus de china-clone software zien te verkrijgen. Helaas is dat illegale software, dus je zult dit op een andere manier moeten zoeken dan via het forum (wellicht met wat mazzel helpt een andere gebruiker je via pm berichten).

        #18139403
        Astra-H
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 February 2013

          Zoek de NL versie maar op. 08-2010

          Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

          #18139404
          musti20
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2012

            Oke thnx voor de moeite! Ik ga het zo straks proberen. Ik heb wel net de originele software geinstalleerd, maar ik had hem nog niet aangesloten op de auto zelf toen. Maakt dit wat uit? ik hoop van niet.. lees daar niet goede dingen over..

            Gr

            #18139405
            Edvries
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 December 2004

              Deze opcom komt niet van Deal Extrem maar is via eBay hier gekomen. Die van Deal extreme zien er anders uit schijnen kwalitatief minder te zijn.

              @ Musti: je moet goed de zoekfunctie gebruiken en de goede software versie erop zetten. Zoals ik al zei heb je dat cd tje volgens mij niet nodig. De juiste software schijnt ergens via Facebook te verkrijgen te zijn maar gebruik hiervoor de zoekfunctie op dit Forum. Velen zijn je voor gegaan dus het gaat echt werken. Is al veel over geschreven. Als je de verkeerde software erop zet kan ie waardeloos worden en niet meer aan de praat gaan. Dus goed lezen, vragen en onderzoeken.
              Als ie eenmaal werkt heb je er alleen maar profijt van.

              Succes.

              Eric.

              #18139406
              Astra-H
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 February 2013

                Originele software maakt je opcom kapot.

                #18139407
                StinG
                  Lid sinds:
                  27 May 2011

                  Hier op het forum staat ook in een topic ergens omschreven dat je er niet met orginele software aan moet gaan.
                  Dan heb je dus hele grote kans dat de opcom nu zijn dienst gaat weigeren

                  #18139408
                  Aapje
                    Lid sinds:
                    1 January 2009

                    @Edvries wrote:

                    Deze opcom komt niet van Deal Extrem maar is via eBay hier gekomen. Die van Deal extreme zien er anders uit schijnen kwalitatief minder te zijn.

                    Is zo’n beetje dezelfde, ik heb die van dx.com namelijk. Zelfs het CDtje is identiek :P

                    #18139409
                    musti20
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 February 2012

                      Iedereen bedankt voor de reacties! ik heb zo juist de juiste software gedownload dankzij opelfreakzz en heb hem gelijk uitgeprobeerd hij doet het! :D Gelukkig is het nergens fout gegaan!

                      Ik heb best wel wat foutjes gekregen alleen weet niet wat ze inhouden. Ik ga zo even wat foto’s uploaden misschien dat jullie mij kunnen helpen?

                      Gr. Mustafa

                      #18139410
                      Edvries
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 December 2004

                        @musti20 wrote:

                        Iedereen bedankt voor de reacties! ik heb zo juist de juiste software gedownload dankzij opelfreakzz en heb hem gelijk uitgeprobeerd hij doet het! :D Gelukkig is het nergens fout gegaan!

                        Ik heb best wel wat foutjes gekregen alleen weet niet wat ze inhouden. Ik ga zo even wat foto’s uploaden misschien dat jullie mij kunnen helpen?

                        Gr. Mustafa

                        :thumb :D

                        #18139411
                        speaker
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          8 March 2007

                          linkie van vectra-team.nl

                          http://www.vectra-team.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=8346&p=133745&hilit=opcom#p133745″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                          #18139412
                          musti20
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 February 2012

                            Weetje jullie zijn echt tof! :D Bedankt voor al jullie hulp! Ik heb net even alle foutcodes gereset en opnieuw gescand. Nu zij er nog maar 4 of 5 fout codes over.




                            Weet iemand wat voor foutcode’s dit zijn?

                            #18139413
                            Astra-H
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 February 2013

                              Volgens mij zijn deze fouten een gevolg van een zwakke of een kapotte accu. Regelunits lijken geen voldoende stroom te hebben (gehad). Je kunt de fouten wissen en later opnieuw uitlezen. Als ze terugkomen, laat dan eerst je accu doormeten.

                              Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

                              #18139414
                              jos e
                                Lid sinds:
                                7 September 2012

                                @musti20

                                ik heb dezelfde opcom als jij
                                en ook krijg ik de software niet op de pc
                                zou jij mij het bestand of de link waar je het vandaan hebt aan mij kunnen/willen geven
                                alvast bedankt

                                #18139415
                                musti20
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 February 2012

                                  @jos e wrote:

                                  @musti20

                                  ik heb dezelfde opcom als jij
                                  en ook krijg ik de software niet op de pc
                                  zou jij mij het bestand of de link waar je het vandaan hebt aan mij kunnen/willen geven
                                  alvast bedankt

                                  Tuurlijk! ik heb het ook van Opelfreakzz gekregen. Kijk je pm maar!

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.