OP-COM Professional 150406b werkt nu alleen in veilige modus

Forumindex Forums Overige Op-Com OP-COM Professional 150406b werkt nu alleen in veilige modus

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18351954
    Riesje69
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2012

      Hallo medeforummers,

      mijn OP-COM Professional 150406b ( afkomstig van Liviu2004 ) werkt alleen nog maar in veilige modus. Deze wilde ik na meer dan een jaar geleden weer eens gebruiken echter kan dit niet meer op de normale manier.

      Ik werk zelf met een legale Windows 7 home 64bit versie die automatisch word geüpdatet.

      Ook heb ik hem ook geprobeerd op een andere laptop met Windows 7 Prof, 32 bit, daar werkt hij alleen ook in veilige modus.

      Het rare is dat hij wel gewoon gewerkt heeft en nu niet meer. Beide laptops hebben verschillende processors en grafische kaarten.

      Wie heeft hier ook last van en of heeft hier een oplossing voor?

       

       

      #18351956
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18351954]Hallo medeforummers,

        mijn OP-COM Professional 150406b ( afkomstig van Liviu2004 ) werkt alleen nog maar in veilige modus. Deze wilde ik na meer dan een jaar geleden weer eens gebruiken echter kan dit niet meer op de normale manier.

        Ik werk zelf met een legale Windows 7 home 64bit versie die automatisch word geüpdatet.

        Ook heb ik hem ook geprobeerd op een andere laptop met Windows 7 Prof, 32 bit, daar werkt hij alleen ook in veilige modus.

        Het rare is dat hij wel gewoon gewerkt heeft en nu niet meer. Beide laptops hebben verschillende processors en grafische kaarten.

        Wie heeft hier ook last van en of heeft hier een oplossing voor?[/quote]
        wordt hij wel erkend in de software v opcom firmware versie anders zou je hem kunnen flashen kan je wel de software leveren daarvoor

        #18351958
        Riesje69
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2012

          Hoi Pjotter,

           

          ik heb je een pb gestuurd.

          Misschien wel een Brabants onderonsje? B-)   :cheers:

          #18351965
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Flash deze interface niet! Als je doen, bye bye 150406b ook in veilige modus.

            Kan ik kijken met teamviewer?

            #18351987
            Riesje69
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 March 2012

              Thanks voor vanochtend Liviu.

              Helaas zijn we nog niet verder gekomen.

              Toch maar een ritje naar Liviu plannen om het 1 en ander uit te sluiten!

              Nogmaals dank je wel Liviu :applause01:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.