op-com is binnen; virus?; gebruiksaanwijzing?;

Forumindex Forums Overige Op-Com op-com is binnen; virus?; gebruiksaanwijzing?;

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252082
    Richardus
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2012

      Hallo mensen,

      ik heb mijn op-com binnen, via MyOBD2.de. Goede service, hoewel hun Duits slechter is dan het mijne ;)

      Nu krijg je daar een klein cdtje bij met allerlei automerken software, maar wel met virussen! Zo ook in de opcom directory, de file lpk.dll (virus PSW.Legendmir.NIG). Ik geloof alleen niet dat die file nodig is, want de software start wel op.. In het hoofdmenu zegt ie “opcom china-clone 08/2010”

      Vraag 1: weet iemand hier iets van, is dit de juiste software?

      Vraag 2: heeft iemand een gebruiksaanwijzing, die zat er niet bij, en na de voertuigherkenning moet ik al een keuze maken die ik niet ken: kwip of can??

      Bedankt voor jullie aandacht, en de zoveelste met vragen ;)

      #18064514
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Het programma wijst zich vanzelf. Ga er gewoon eens mee stoeien. Het stelt niets voor.
        Iets fout doen kan niet, je maakt je auto dr niet mee in de war

        #18064515
        Richardus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2012

          ik zie het! best leuk.. nu gaan we voor anti-hijack, en die stomme navigatie lock als je gaat rijden..
          Je kan ook je gegevens invoeren. Worden die ergens geprogrammeerd? Lees: kan men bij Opel zien dat ik wat gewijzigd heb?

          Had trouwens wel mooi 3 foutcodes!

          Overigens zie ik in diverse instructievideo’s op youtube dat men handmatig het model kiest.. Heeft dat voordelen tov de automatische selectie?

          #18064516
          Astra2010
            Lid sinds:
            27 July 2012

            @Richardus wrote:

            ik zie het! best leuk.. nu gaan we voor anti-hijack, en die stomme navigatie lock als je gaat rijden..
            Je kan ook je gegevens invoeren. Worden die ergens geprogrammeerd? Lees: kan men bij Opel zien dat ik wat gewijzigd heb?

            Had trouwens wel mooi 3 foutcodes!

            Overigens zie ik in diverse instructievideo’s op youtube dat men handmatig het model kiest.. Heeft dat voordelen tov de automatische selectie?

            Automatische selectie maakt het alleen makkelijker maar is niet beter oid. Op youtube staan ook vele voorbeelden van wat je ermee kunt doen en hoe je het moet doen.

            S6

            #18064517
            Spacejam
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2006

              @Fearless wrote:

              je maakt je auto dr niet mee in de war

              Dat zou ik niet te hard roepen. Je kan wel degelijk zaken verknallen. Met de opcom kan je sommige zaken wel resetten maar dan vervolgens niet meer programmeren.

              Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.