op-com en kabel

Forumindex Forums Overige Op-Com op-com en kabel

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252072
    groothuis27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2010

      hallo allemaal , ik heb een astra H van 2005 .
      ik ben me al langer aan het verdiepen in het fenomeen op-com , maar zie zo langzamer hand door de bomen het bos niet meer .
      en dan bedoel ik zdat zowel voor de software als de kabel !
      wie kan mij echt duidelijk helpen zodat ik de goede kabel heb [ liefst 1 die bruikbaar is voor alle opel modellen !!!
      en de juiste [ meest uitgebreide versie ] aan software [ liefst nl , tenzij die niet echt goed is .
      wil er eigenlijk alles mee kunnen , dus foutmeldingen uitlezen / reseten , trekhaak aan melden , radio af/ aan melden , optie’s aan zetten enz.
      heb geen belangstelling ervoor om fabrieks begrenzingen te verweideren / aan tepassen zodat hij harder lopt of meer pk ’s heeft , leverd alleen maar problemen op .
      en kun je met dit soort software ook juist problemen laten ontstaan ?
      wie weet er raad ………………………………..

      #18064408
      iquick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2011

        Op com kan je het beste via rob vagcom halen van hem krijg je de software ook zie opcom gedeelte. De unit die je krijgt is te gebruiken voor je astra en tot modellen 2010 dacht ik zo even uit mijn hoofd voor de oudere modellen heb je een verloopstuk nodig voor modellen voor 1998. De software die iedereen gebruik is de china cloon. Zolang je geen waardes gaat wijzigen dan kunnen er ook geen problemen ontstaan. Onthoud wel dat je niet alles aan en af kan melden of wijzigen. Opcom is leuk om codes uit te lezen maar meer dan dat heeft het geen nut. Wanneer je iets wijzigt dan slaat die het ook niet echt goed op zoals mijn sportknop die ik had aangemeld. Om te wijzigen heb je wel de securitycode nodig welke je moet invoeren staat meestal op je carpass of je in je onderhoudsboekje.

        Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

        #18064409
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          In de gaten houden dat je kabel er niet uitpleurt tijdens gebruik van de opcom
          Zorg ook dat je accu goed vol is van de laptop of leg anders even een verlengkabel

          #18064410
          groothuis27
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 April 2010

            ok , maar waar vind ik de juiste kabel en software , er was een zekere edwin die ze bestelde en waar je ze bij kon bestellen , kabel en software voor € 30,= , en die scheen goed tezijn , hoor dat via marktplaats niet echt wat is , maar hij besteld niet meer

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.