Ontzettend langzaam?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Gebruikerservaringen Ontzettend langzaam?

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338849
    Dolby
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      Sorry Senatorman. Ik begrijp dat jullie je best doen om dingen op te lossen. Maar ik kan helaas niet zeggen dat het sneller en beter is geworden. Ben er sinds vandaag weer even om te kijken. Maar zie totaal geen verschil in snelheid. Echt het hele forum is gewoon traaaaag. Het is niet alleen de laatste reacties en plaatsen van nieuwe topics. Het is het compleet forum helaas.

      Ik hoop echt dat jullie het kunnen oplossen. Want het Opel forum was altijd een top forum. Ik hoop dat jullie het kunnen regelen dat het weer zo woord. Ik zal regelmatig komen kijken of het jullie gaat lukken om het op te lossen. Want zoals het nu draait is het niet leuk om op een forum te kijken helaas.

      #18338851
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Ik weet het en de makers van BBpress weten het ook.
        Momenteel zijn zij bezig om Bbpress te optimaliseren en sneller te krijgen. Ze hebben hiervoor recentelijk een betaversie uitgebracht die performanceverbeteringen zou moeten hebben. Deze betaversie wijzigt de complete databasestuctuur. Een ingrijpende operatie dus. Omdat dit de eerste beta1 versie betreft en deze nog fouten bevat ga ik deze risicovolle truc nog niet doen en wacht op de veiligere beta2, of degene die door vele andere gebruikers als veilig wordt bestempeld.

        Er wordt dus aan gewerkt, maar we zullen moeten wachten op deze ontwikkelaars.

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.