Ontvetter voor carrosserie

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Ontvetter voor carrosserie

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17829804
    Juffer1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2006

      Ook APC is niet erg best voor je lak & wax dus ook daar moet je erg terughoudend mee zijn.
      Zolang het niet te lang in kan trekken, je alles goed verwijderd met veel water maar ook na-behandeld is er weinig risico.

      Wat mugenpower ook al aangeeft is dat hij de auto eerst mishandeld met dasty en een afwasborstel (ik had dan even een el cheapo washmitt bij de action oid gehaald) maar dat hij daarna de auto ook na-behandeld. Dat is een ander verhaal dan je auto even schoonmaken met dasty en het daar gewoon bij laten.

      #17829805
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Met APC heb ik laatst alle rubbers en dingen schoon gemaakt van de auto, kwam dus ook wel op de lak.
        Daarna afgespoeld en toen is heel de auto geclayed en gedaan ;)

        #17829806
        usbstick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2012

          wat er ook al gezegd wordt,met dreft, dreft is mild en ontvet wel,en met alles is het zo dat je het niet te lang moet laten zitten en met veel water moet afspoelen,niet alle mensen hebben geld om bv meguiars te kopen,ik heb gister ook 3 dingen gekocht van maguiars en was ook 100 euro lichter.. maar het werkt wel :jerry

          #17829807
          The Undertaker
            Lid sinds:
            29 January 2005

            Ik vind Meguiars duur in vergelijking met andere producten zoals Poorboy’s World die net zo goed en soms zelfs beter werken als ik de forumleden van Carclean.nl moet geloven.

            #17829808
            marzaz
              Lid sinds:
              25 February 2012

              Megiuars is een merknaam waar voor je betaald, heb geen klagen over nxt van megiuars maar ben niet zo echt een fan van het merk!.

              probeer eens,

              autofinesse
              nanolex
              Chemicalwolfs
              gloss-it
              Menzerna polishing compounds bij alles aan 10€ en werkt op waterbasis geen ambetante siliconen en strepen ;)

              minder bekende merken bij de gewoone mensen.
              al langer bekend bij de profecionele detailers.

              vindt het iets beter van prijskwaliteid.
              alsje alles mooi doseerd zoals het er opstaat krijg je mooie resultaten en is het niet zo duur.
              voornamelijk denken veel mensen dat als ik er meer in doe gaat het langer mee op de auto …
              peuut mispoes :p alsjeblieft mensen kijk naar de dosering … alles gaat stukken gemakkelijker

              oeps liet me even gaan.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.