OnStar en wiffi

Forumindex Forums Modellen Mokka OnStar en wiffi

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359614
    Henk Opel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 August 2017

      Hallo

      Is er al een mogelijkheid om OnStar actief te blijven gebruiken ( Opel Mokka Inovation 2016) buiten GM om, als de ondersteuning in 2020 door GM word gestopt.

      Waardeloos geregeld trouwens door die Fransen dit is trouwens ook mijn laatste Opel na 40 jaar Opel te hebben gereden, ik moet die Franse motoren niet.

       

      #18361649
      Rick-Opel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 April 2015

        Wat een domme redenering, omdat Opel overgenomen is koop je geen Opel weer. Opel kan wel veel beter zijn onder PSA. Ik heb een paar keer een Grandland gereden en ben daar echt heel tevreden over. Ook de Combo vind ik een geslaagde bestelwagen. Beter dan die Fiat kloon. Dat OnStar weg gaat is logisch, dit is een GM dienst en Opel/PSA gaan niet betalen voor een dienst wat ze zelf ook in huis hebben (Opel Connect vanaf 2019). Je kan het vast voortzetten, maar dan dien je dat met OnStar Europe te regelen. Jij zegt dat jij Franse motoren niet moet. De nieuwe THP (1.6 turbo) motoren worden vanaf volgend jaar ontwikkeld in Rüsselsheim. Wel heel erg kort door de bocht dit.

        #18361650
        Henk Opel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 August 2017

          Vraag maar eens aan Max Verstappen wat de kwaliteit van de Franse motoren is.

          Het gaat ook ten koste van de inruil waarde als onestar en WiFi onbruikbaar is.

          #18366235
          ronaldoo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 May 2015

            wij hebben onze  opel mokka naar spanje gebracht  vanuit België wegens immigratie  wij kunnen de wifi en de internet mogelijkheid niet gebruiken in spanje mits onze mokka voor de belgische markt is  dit is ook niet aanpasbaar   dus wij hebben een  functie gekocht die totaal waardeloos is en nooit was te gebruiken

            #18366245
            Mokkaatje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 October 2018

              Dat is vreemd.

              onze Mokka is juist geïmporteerd uit Spanje en in NL werkt alles gewoon.

              #18366267
              ronaldoo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 May 2015

                dat is toch wat ze mij bij opel belgie leidende wagen is bestemd voor de belgische markt is in belgie  verkocht  maar mits de wifi in belgie niet  werkten het een optie die voor alle belgen met een  OnStar systeem waardelozer zit wel een sim in maar die word niet geactiveerd en kan niet bij ons in spanje worden overgezet mits deze is ingebouwd

                #18366284
                Mokkaatje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 October 2018

                  OnStar en WiFi zou toch in alle Europese landen moeten werken.

                  Mijn “Spaanse” Mokka had ook in Duitsland gewoon 4G ontvangst net Als in NL

                  #18366372
                  Onzenuub
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 March 2019
                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.