OnStar en wiffi

Forumindex Forums Modellen Mokka OnStar en wiffi

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Henk Opel
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 4

Hallo

Is er al een mogelijkheid om OnStar actief te blijven gebruiken ( Opel Mokka Inovation 2016) buiten GM om, als de ondersteuning in 2020 door GM word gestopt.

Waardeloos geregeld trouwens door die Fransen dit is trouwens ook mijn laatste Opel na 40 jaar Opel te hebben gereden, ik moet die Franse motoren niet.

Rick-Opel
    Participant
    • Topics 9
    • Reacties 53

Wat een domme redenering, omdat Opel overgenomen is koop je geen Opel weer. Opel kan wel veel beter zijn onder PSA. Ik heb een paar keer een Grandland gereden en ben daar echt heel tevreden over. Ook de Combo vind ik een geslaagde bestelwagen. Beter dan die Fiat kloon. Dat OnStar weg gaat is logisch, dit is een GM dienst en Opel/PSA gaan niet betalen voor een dienst wat ze zelf ook in huis hebben (Opel Connect vanaf 2019). Je kan het vast voortzetten, maar dan dien je dat met OnStar Europe te regelen. Jij zegt dat jij Franse motoren niet moet. De nieuwe THP (1.6 turbo) motoren worden vanaf volgend jaar ontwikkeld in Rüsselsheim. Wel heel erg kort door de bocht dit.

Opel Astra J Sport 5drs - 2010 - 1.7 CDTI

Henk Opel
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 4

Vraag maar eens aan Max Verstappen wat de kwaliteit van de Franse motoren is.

Het gaat ook ten koste van de inruil waarde als onestar en WiFi onbruikbaar is.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.