Onstar app op mobiel geen gegevens meer

Forumindex Forums Modellen Astra Onstar app op mobiel geen gegevens meer

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362101
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Astra is van 2016 had 1 jaar internet en onstar.

      Ik heb niet verlengd.. maar de app werkte nog wel ik kon verbruik en banderdruk wanneer ik naar service moest zien.

       

      Nu kijk ik net maar ik kan de auto gegevens niet meer zien….

      Andere ook deze ervaring?

      #18362103
      REdwin
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 November 2018

        Jammer dat er bij Opel niet zoiets is, als dat ik bij mijn Mercedes had. Want als je het leuk vindt om diverse weetjes mbt de auto op de telefoon te zien, dan had ik bij de Benz een zg. ‘Mercedes me Adapter’.

        Dat was een klein blokje in de OBD poort, en een App op de telefoon.

        Zodra je de auto startte, dan kwam de verbinding met de telefoon tot stand.

         

        Kostte allemaal nix die grappenmakerij (in het kader van Big Brother is Watching you waarschijnlijk).

         

        Je kon je zakelijk en privé kilometers zien, en/of scheiden van elkaar.

        Hoeveel brandstof er nog in de tank zat.

        Alle gemiddelden mbt de auto (snelheid, vebruik, rijtijd).

        De olietemperatuur (handig !!)

        De inlaattemperatuur. Of zoiets belangrijks als de gasklepstand.

        Waar je je auto geparkeerd had, en dan bv via Google Maps de kortste route naar je auto toe (handig in bv een grote buitenlandse stad).

        De route die je gereden had, en je kon bv ook de routes uit het verleden, en dan gelijk per dag, per maand, of per week bekijken.

        Wanneer toe aan een beurt, en Joost mag weten wat allemaal nog meer.

         

        Leuk dingetje wel. En dus helemaal leuk omdat het gratis was.

        Bij verkoop van de Benz uiteraard het ding achtergehouden…, voor in de volgende MB, zeg maar… :yes:

         

         

         

         

        #18362105
        Vierwieler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2017

          [quote quote=18362103]Leuk dingetje wel. En dus helemaal leuk omdat het gratis was.[/quote]Gratis, yeah right. Maar wel eerst een Benz moeten kopen.


          @aapje1963
          . Ik heb ook niet verlengd. De app bleef het nog een tijdje doen, maar na enige tijd stopte het. Nu ontvang ik alleen nog maar emails met smeekbedes of ik weer lid wil worden. Gisteren nog eentje of ik tijdens Black Friday nog lid wilde worden. Maar Black Friday was vorige week al, hahaha

          #18362106
          3234dmtr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 January 2017

            Herkenbaar die Black Friday actie. Bij mij werkt de voertuig info sinds afgelopen weekend niet meer. Nog wel een diagnoserapport per mail ontvangen met daarin een uiterst discutabele kilometerstand. Daar is dus duidelijk mee gerommeld. Soit, auto is weg ( export ). Was overigens ook een MY2016 met 1 jaar gratis OnStar diensten.

            #18362107
            REdwin
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 November 2018

              [quote quote=18362105]

              Gratis, yeah right.

              Maar wel eerst een Benz moeten kopen…, hahaha

              [/quote]

               

              Ach ja…, maar die had ik toch al… :-)

               

               

               

              #18362116
              Vierwieler
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 February 2017

                [quote quote=18362107]Ach ja…, maar die had ik toch al… :-)[/quote]Ik nog niet. Da’s het verschil hè  ;-) :applause02:

                #18362117
                Vierwieler
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 February 2017

                  [quote quote=18362106]Nog wel een diagnoserapport per mail ontvangen met daarin een uiterst discutabele kilometerstand. Daar is dus duidelijk mee gerommeld. Soit, auto is weg ( export ).[/quote]Dat is lekker zeg. Dus jouw diagnoserapporten waren altijd goed. Nu heeft iemand na jou de tellerstand teruggedraaid, maar diegene was even vergeten dat jij misschien nog wel een diagnoserapport zou kunnen ontvangen. Lekker bezig die gast :tongue-out:

                  #18362119
                  Gerard Kronenburg
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 December 2016

                    de mijne si van 02-2017. MyOpel heeft tot gisteren km stand, bandendruk enz. weergegeven op mijn telefoon. Nu alleen serviceafspraak. Ik zal het gaan verwijderen van mijn telefoon. Is nu dis nutteloos.

                    #18362120
                    aapje1963
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 July 2006

                      Klopt die black Friday mails met ook de melding in 2020 is het over en uit met onstar.

                      Pffff?

                       

                      Ga de app ook maar verwijderen is nutteloos nu.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.