Onstar

Forumindex Forums Modellen Astra Onstar

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337861
    fan1966
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 December 2016

      Wat is jullie ervaring met onstar, werken alle functies in de app goed.

      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      #18337863
      willem57
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 November 2016

        Bij mij werkt het goed leuk dat je de staat van de auto kan zien op afstand. in de vakantie via de app gezien dat ik een lekke band had, ach normaal had je het ook gezien maar nu kon ik iets eerder naar de auto om een wiel te verwisselen (door dat ik een thuiskomer had geen probleem).
        In Zwitserland onstar gebeld omdat ik geen wifi had binnen 15 seconden verbinding met een aardige dame die vertelde dat wifi in Zwitserland niet werkt.
        auto is nu een jaar oud ik heb onstar verlengd voor €99,- per jaar.

        groet Willem

        #18339392
        willem57
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 November 2016

          Bij mij werkt onstar sinds 21 januari niet meer wel betaald, al diverse malen gebeld dan zetten ze het door naar de ict afdeling die bellen keurig terug met de mededeling dat ik in de auto de onstar knop moet indrukken en dat dan alles weer werkt.
          nou niet dus gisteren weer met de blauwe knop verbinding gemaakt een vriendelijke dame een half uur aan de lijn gehad, de app verwijderd en op nieuw geinstalleerd nog steeds werkt het niet.
          ze kon wel zien waar ik geparkeerd stond maar ik niet via de app.
          weer een service rapport opgemaakt en weer afwachten op de ict afdeling.
          voor de goede orde ook inlog via mijn opel en dan naar onstar gaat niet, krijg geen nieuwe info alleen van 21-01-2017.

          groet Willem

          #18339434
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            De ervaringen zijn op zich wel prima. De App werkt over het algemeen meer dan prima. Het adres sturen vanaf de app is handig. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het ga verlengen na een jaar. De wifi is leuk, maar voor mijn gevoel trager dan mijn normale 4G en ik heb 3 GB per maand, is vast voldoende voor normaal gebruik.

            #18339968
            willem57
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 November 2016

              He he eindelijk bericht de onstar module is defect moet vervangen worden.
              Nu maar weer wachten op het onderdeel..

              #18340335
              aapje1963
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 July 2006

                Vraagje..
                Ik ben zoals het er nu uit ziet niet van plan OnStar en Hotspot Wi-Fi na mijn proefperiode te verlengen.
                Ik gebruik de auto particulier en niet dagelijks. Ik vind deze zaken dus te duur.
                Maar houd ik dan wel Dab autoradio?
                Werkt dit buiten deze eerder genoemde zaken om?
                Vr gr Arnold

                #18340346
                Gerard Kronenburg
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 December 2016

                  Ja, DAB is een bepaald soort manier van uitzenden (dit is digitaal) net zoals FM of AM, staat dus los OnStar en/of Wifi

                  #18340348
                  aapje1963
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 July 2006

                    Dank voor je antwoord.

                    Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                    #18340674
                    willem57
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 November 2016

                      Vandaag een nieuwe onstar module gekregen nu werkt alles weer zo als het bedoeld is?

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.