onregelmatig lopen c20let

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) onregelmatig lopen c20let

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208295
    skinsdale
      Lid sinds:
      15 June 2008

      hey kvraag me af is het een kwaal van c20let dat die onregelmatig loopt bv bij starten loopt die even normaal dan gaat ie een klein beetje weer iets in hoger toeren en dan weer normaal het verschil is niet veel ofzow ma is tog vreemd vind ik ? nog meer mensen daar een pobleem meej hebben of ieman wie het weet waarom
      grking:

      #17453618
      NickGSI
        Lid sinds:
        6 January 2009

        even je stappenmotor schoonmaken

        #17453619
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          En ik maar denken dat dit alleen een kwaaltje van de C20NE was :)

          origineel gepost door Nick(GSI)
          even je stappenmotor schoonmaken

          #17453620
          speeedstar
            Lid sinds:
            30 June 2004

            heb ik ook tijdens starten 1000 toeren na ander halve minuut 2000 toeren en weet niet wat t is

            #17453621
            NickGSI
              Lid sinds:
              6 January 2009

              Misschien trekt ie ergens valse lucht dus dat je pakking verrot is van je gasklephuis e.d

              Zelf zou ik even je stappenmotor schoonmaken nieuwe pakkingen bij de dealer halen voor je gasklephuis .Gelijk even je gasklephuis schoonmaken en je luchtfilter denk dat hij dan al een stuk beter stationair loopt.
              En even alle vacuüm slangetjes goed checken op scheuren/ poreus

              Gr Nick

              #17453622
              NickGSI
                Lid sinds:
                6 January 2009

                origineel gepost door InjectTheVenom
                En ik maar denken dat dit alleen een kwaaltje van de C20NE was :)

                origineel gepost door Nick(GSI)
                even je stappenmotor schoonmaken

                en van de c20xe /c18xe noem maar op. gewoon goed bijhouden niks aan de hand

                #17453623
                a.haijes
                  Lid sinds:
                  18 March 2009

                  Goedemiddaaaaag,

                  Als mijn Za4ra stationair draait loopt deze soms ook onregelmatig. Alleen zakt het toerental heel even (kort) terug. Het is net een heel klein hikje :hmmz. Met rijden heb ik geen problemen. Ik ben ik al een keer terug geweest bij de garage, maar het probleem is nog niet verholpen. Misschien hetzelfde probleem?

                  Anders laat ik de boel nog even schoon maken en of vervangen. Ik heb namelijk nog een paar maanden garantie :D

                  Groet,
                  Ton.

                  #17453624
                  Corsa_GSi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Bij mij was het na het plaatsen van nieuw bougies van het juiste type het probleem weg bij mijn LET.

                    #17453625
                    a.haijes
                      Lid sinds:
                      18 March 2009

                      Hij draait weer als een zonnetje :cool:

                      Twee weken geleden is door de garage: gasklephuis schoon gemaakt en de klep vervangen. Helaas was het probleem nog niet verholpen.
                      Gisteren zijn de bougies vervangen en draait weer als een zonnetje. :cool::cool:
                      Bedankt voor jullie reacties. :wors :wors :wors

                      #17453626
                      skinsdale
                        Lid sinds:
                        15 June 2008

                        jah ikmheb de stappenmotor schoongemaakt en het was minder geworden

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.