De rand onder de achterbumper van een C2-sedan is niet alleen in kleur, maar ook anders van vorm dan die van de C2. Wat dikker om het simpel te zeggen.
Weet iemand of je deze rand zonder problemen kunt overzetten? Dus een onderbumper van een C2 op een bumper van een C1?
origineel gepost door rickytt3
De rand onder de achterbumper van een C2-sedan is niet alleen in kleur, maar ook anders van vorm dan die van de C2. Wat dikker om het simpel te zeggen.
Weet iemand of je deze rand zonder problemen kunt overzetten? Dus een onderbumper van een C2 op een bumper van een C1?
Groet, Eric
Hallo,
Bij de C1 sedan was dit een los deel, of dit ook bij de C2 sedan nog zo is weet ik niet, anders een GTS bumper kopen :thumbup ;)
Volgens mij is het nog steeds een los onderdeel. En mijn bumper is nog niet zo lang geleden gespoten, dus het monteren van een los onderdeel heeft m’n voorkeur.
En ik wil geen GTS-achterbumper, ik wil liever een dichte rand ipv één met uitsparing voor de uitlaat zoals bij de GTS. Maar wel bedankt voor het meedenken :thumbup
Bij een GTS is dit een vast deel, ik kan je vertellen dat een GTS bumper nieuw schreeuwend duur is. Ik meen iets van €450,-, heb voor een paar jaar terug van mijn vorige GTS de achterbumper aan stront gereden vandaar dat ik het weet.
Ik verwacht dat het uit één stuk bestaat bij de C2.