Onderhoudsboekje is vol..

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Onderhoudsboekje is vol..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18411753
    22voeter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 November 2018

      Gisteren een beurt uitgevoerd aan mijn Zafira, en ik vul altijd netjes het onderhoudsboekje in. Nu ben ik helaas al op de laatste invulpagina gekomen, (225000km) kennelijk mag je na 10 keer geen beurten meer uitvoeren.. :wacko:   Is er bij de dealer een nieuw boekje te bestellen, of een uitbreiding? Ik ben van plan om nog vele jaren te rijden met mijn Zafira, en wil wel de onderhoudshistorie netjes documenteren.

      #18411872
      matthijs2021
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2021

        is digitaal tegenwoordig of je moet geluk hebben dat ze er nog een hebben liggen

        #18411894
        Koffie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 November 2019

          Mocht je geen boekje meer kunnen bemachtigen, dan zou je een mapje bij kunnen houden met alle facturen en evt. een eigen overzicht.

          #18412044
          Bart…
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 March 2019

            Staan er verderop in het boekje niet extra onderhoudsbeurten? Die kan je toch ook als een gewone beurt invullen.

            #18412694
            22voeter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 November 2018

              [quote quote=18412044]Staan er verderop in het boekje niet extra onderhoudsbeurten? Die kan je toch ook als een gewone beurt invullen.[/quote]

               

              Helemaal gelijk, er is achterin idd nog plek voor extra beurten, dan vul ik die maar in tot ik aan een schriftje begin.
              Opels gaan nou eenmaal veel langer mee dan het boekje… :happy02:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.