Onderhoud

Forumindex Forums Modellen Insignia Onderhoud

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244060
    Insignia_fan
      Lid sinds:
      1 October 2011

      Eind november word m’n insignia 1 jaar.
      Hij is na aflevering nog niet weg geweest voor een servicebeurt.

      Nu zag ik net dat de olie kwaliteit op 71% staat, en de kilometerstand staat op 8500

      Kan ik nu gewoon afwachten totdat hij zich meld dat hij aan een servicebeurt toe is, of zal ik de dealer maar gaan bellen voor een afspraak te plannen.

      Wat gebeurt er eigenlijk met zo’n eerste beurt ?

      #17956581
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        sowieso altijd om het jaar een onderhoudsbeurt laten uitvoeren, en zeker bij een nieuwe auto is de eerste beurt erg belangrijk omdat de motor heeft in moeten slijten dus kan er een beetje slijpsel uit de motor in de motor olie zitten.

        Weet niet precies wat ze doen bij een eerste beurt, in ieder geval olie+filter alles controleren denkend aan: remmen,vloeistof peilen/op niveau zetten,ruitenwissers,banden op pompen deuren smeren etc en misschien nog filters nakijken

        Maar ik zou zeker een afspraak maken bij de dealer want zoals ik net al zij is een eerste beurt erg belangrijk andere ook maar deze nog wat meer :thumb

        Luuk

        #17956582
        Insignia_fan
          Lid sinds:
          1 October 2011

          @Opeltje17 wrote:

          sowieso altijd om het jaar een onderhoudsbeurt laten uitvoeren, en zeker bij een nieuwe auto is de eerste beurt erg belangrijk omdat de motor heeft in moeten slijten dus kan er een beetje slijpsel uit de motor in de motor olie zitten.

          Weet niet precies wat ze doen bij een eerste beurt, in ieder geval olie+filter alles controleren denkend aan: remmen,vloeistof peilen/op niveau zetten,ruitenwissers,banden op pompen deuren smeren etc en misschien nog filters nakijken

          Maar ik zou zeker een afspraak maken bij de dealer want zoals ik net al zij is een eerste beurt erg belangrijk andere ook maar deze nog wat meer :thumb

          Luuk

          Heb vanmorgen maar gelijk een afspraak gemaakt voor morgenvroeg.
          Ik zie daar wel wat ze er allemaal aan doen, maar olie en oliefilter in ieder geval.

          #17956583
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Ja zie je later wel op het factuur :swear

            Luuk

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.