Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Onderhoud
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2012 om 16:02 #17244060
Eind november word m’n insignia 1 jaar.
Hij is na aflevering nog niet weg geweest voor een servicebeurt.Nu zag ik net dat de olie kwaliteit op 71% staat, en de kilometerstand staat op 8500
Kan ik nu gewoon afwachten totdat hij zich meld dat hij aan een servicebeurt toe is, of zal ik de dealer maar gaan bellen voor een afspraak te plannen.
Wat gebeurt er eigenlijk met zo’n eerste beurt ?
29 oktober 2012 om 18:42 #17956581sowieso altijd om het jaar een onderhoudsbeurt laten uitvoeren, en zeker bij een nieuwe auto is de eerste beurt erg belangrijk omdat de motor heeft in moeten slijten dus kan er een beetje slijpsel uit de motor in de motor olie zitten.
Weet niet precies wat ze doen bij een eerste beurt, in ieder geval olie+filter alles controleren denkend aan: remmen,vloeistof peilen/op niveau zetten,ruitenwissers,banden op pompen deuren smeren etc en misschien nog filters nakijken
Maar ik zou zeker een afspraak maken bij de dealer want zoals ik net al zij is een eerste beurt erg belangrijk andere ook maar deze nog wat meer :thumb
Luuk
29 oktober 2012 om 18:48 #17956582@Opeltje17 wrote:
sowieso altijd om het jaar een onderhoudsbeurt laten uitvoeren, en zeker bij een nieuwe auto is de eerste beurt erg belangrijk omdat de motor heeft in moeten slijten dus kan er een beetje slijpsel uit de motor in de motor olie zitten.
Weet niet precies wat ze doen bij een eerste beurt, in ieder geval olie+filter alles controleren denkend aan: remmen,vloeistof peilen/op niveau zetten,ruitenwissers,banden op pompen deuren smeren etc en misschien nog filters nakijken
Maar ik zou zeker een afspraak maken bij de dealer want zoals ik net al zij is een eerste beurt erg belangrijk andere ook maar deze nog wat meer :thumb
Luuk
Heb vanmorgen maar gelijk een afspraak gemaakt voor morgenvroeg.
Ik zie daar wel wat ze er allemaal aan doen, maar olie en oliefilter in ieder geval.29 oktober 2012 om 18:59 #17956583Ja zie je later wel op het factuur :swear
Luuk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.