Onderdelen van Sport Edition op Njoy? Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Onderdelen van Sport Edition op Njoy? Astra G

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366866
    DylanD078
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 June 2018

      Goedemorgen leden!

      Mijn vragen zijn eigenlijk heel simpel:
      – Past het stuurwiel van een Sport Edition (Met bedieningsknoppen voor radio) op een Astra Njoy uitvoering? en is het vervolgens mogelijk deze op dezelfde manier aan te sluiten?

      – Is het mogelijk om een voorbumper met mistlampen aan te sluiten? (Heb weleens gelezen deze stekkeraansluitingen zich altijd bevinden)

      Ik hoor hier graag over!
      Groetjes :bye:

       

      #18366874
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        Heb bij mn vorige astra ook mistlampen ingebouwd, alles was al voorbereid.

         

        gaten zagen (deel wat je moet weghalen is zelfs afgetekend door GM)

        mistlampen erin, zekering en relais erin en een andere lichtschakelaar.

        #18366893
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Alle onderdelen zijn uitwisselbaar tussen verschillende uitvoeringen.

          Enkele onderdelen zijn specefiek voor hatchback / coupé / station / sedan of cabrio.

          Maar ook daarbinnen is veel uitwisselbaar. De dingen die jij wil, zijn uitwisselbaar van alle modellen.

          De coupe en cabrio hebben alleen een andere vorm mistlamp.

          #18366916
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Mistlampen heb ik zelf ook ingebouwd op mijn enjoy van 2004, heb er ook een astra G sport edition2 stuur in met stuurwiel bediening en een sport edition 2 klokkenspel

            #18366948
            DylanD078
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 June 2018

              Dankjewel allemaal voor de reacties, de mistlampen zijn mij duidelijk! :dank-u:

              [quote quote=18366916]Mistlampen heb ik zelf ook ingebouwd op mijn enjoy van 2004, heb er ook een astra G sport edition2 stuur in met stuurwiel bediening en een sport edition 2 klokkenspel[/quote]

              En hoe heb je deze knoppen werkend gekregen? van de bedieningsmodule weet ik af wanneer je een andere radio plaatst en de knoppen hierop wilt laten werken je deze nodig hebt. Maar nu heeft een sport edition natuurlijk standaard bekabeling naar het stuurwiel toe, hoe zit dit dan bij de Njoy? Moet ik deze kabels zelf trekken?

              Groetjes!

              #18366981
              Nick-GSI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Je hebt een airbagring nodig van een auto met stuurwiel bediening verder is het voorbereid

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.