Onderdelen gezocht

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346128
    Chrisslot
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2017

      Hallo,

      Ik heb sinds kort een monza uit 80. En zoek nog wat onderdelen. Namelijk het volgende:

      -Benzine tank rubber, die zeg maar de deksel afdicht waar de niveaumeter achter zit en de aan en afvoerslang.
      -Koplamp en dop.Ik moet zelf weer even denken wat ik hiermee bedoelde, maar volgens mij mis ik rechts de deksel van de koplamp aan de achterzijde en ook de lamphouder
      dus e.d.
      -Uitlaat, laatste deel met demper
      -Carburateur revisie set, het is een 2.8 6 cil.
      -Klippie om de remleiding vast te zetten, waar die overgaat op flexibel, voor
      -Radiateur.

      Dat was m wel even, bij voorbaat dank,

      Chris.

      #18346169
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        Radiateur heb ik hier nog wel denk ik maar dan wel lek,moet je laten reviseren…

        Benzine tank rubber snap ik niet want volgens mij bedoel je een pakking?

        Koplamp dop heb ik wel van een A1 lamp en lamphouder ook.

        Klippie bedoel je mee? dat ding waar je de rubberen remslang mee vast zet?(heb ik niet 1 2 3)

        Revisie set carby heb ik 0.0 niks van carby cih blokken zijn niet mijn ding.

        #18346184
        Paint
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 July 2015

          Nu we toch bezig zijn.
          Mijn Monza A1 uit 1980 staat bij Romijn voor restauratie en ze vragen mij te zoeken naar 4 goede en rechte chromen strips die onder aan de 4 zijramen zitten. Heeft iemand deze liggen? :praying:

          #18346199
          Chrisslot
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 July 2017

            GSE,

            Kan ik jou bellen of wil je mij bellen op 0622398042

            Bedankt

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.