Onderdelen bestellen in Duitsland

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Onderdelen bestellen in Duitsland

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231012
    AdG
      Lid sinds:
      22 October 2007

      De remschijven en blokken van mijn Vec moeten vervangen worden.
      Even rond gebeld, dat gaat al gauw 550 – 700 euro kosten voor alle remmen.
      Nu zie ik op ebay.de complete sets staan (4 schijven, blokken, handremschoenen e.d.) voor nog geen 120 Euro.

      http://cgi.ebay.de/OPEL-VECTRA-B-BREMSEN-SET-5-LOCH-VORN-HINTEN-/380307631310?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item588c19ecce

      Is dit een beetje kwaliteit?
      Dan laat ik een bevriende monteur ze er onder zetten.

      Scheelt weer bergen met geld….

      Of toch beter wat duurder spul kopen?

      Gr. Arjan

      #17796681
      gtw
        Lid sinds:
        1 July 2004

        persoonlijk, geef ik liever wat meer uit, heb slechte ervaring met de “goedkope rem delen”
        ik monteer bijna altijd PAGID, en tja, kost wel iets meer, maar bijna altijd super, maar das persoonlijk
        misschien zijn er best mensen die ook dit soort hebben gebruikt, en die wel tevreden zijn

        #17796682
        speaker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2007

          Voor mijn vectra B ( een jaar of wat geleden ) had ik remschijven+ blokken nodig.
          Bij de VOD over de 300 euro
          Bij Brezan 180 euro ( brembo )
          En via ebay.de 70 euro incl. verzenden ( ook brembo )

          Prima spul, nooit moeilijkheden mee gehad !

          #17796683
          Henk042
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 June 2008

            Heb ook schijven gekocht, met van die groeven en gaatjes erin.
            heb ze gekocht in engeland via ebay. Was incl remblokken en verzendkosten
            149 euro kwijt. Bevalt tot nu toe prima, heb er nu ongeveer 8000 km mee
            gereden, en alles ziet er perfect uit. Ook geen getril en dergelijke.
            De blokjes achter piepen wel af en toe, maar dat zal dan waarschijnlijk
            aan de kwaliteit van die blokjes liggen. De schijven zijn dus ronduit geweldig.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.