onbekend dashboardlampje insignia 2.0 CDTi

Forumindex Forums Modellen Insignia onbekend dashboardlampje insignia 2.0 CDTi

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18396615
    Mandy van Kallen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 November 2020

      Ik heb een Opel Insignia 2.0 CDTi uit 2010, zojuist zag ik dit lampje verschijnen, ik kan nergens de betekenis vinden, ook niet in de handleiding. Weet iemand wat dit betekent?

      WhatsApp Image 2020-11-11 at 20.03.26

      #18396749
      donpesto
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 October 2012

        Ik heb een beetje gezocht… ik denk dat je auto uit 2020 komt??? dan kan het de indicatie zijn dat de auto cylinders  uitschakelt om brandstof te besparen…

        tekst hieronder is van een site…

        De 2,0-liter benzinemotoren zijn tevens de eerste Opel-motoren met cilinderuitschakeling. Als de bestuurder het volledige vermogen niet gebruikt, deactiveert de variabele nokkenas twee cilinders om het brandstofverbruik extra te reduceren.

         

        http://www.autoplus.nu/merken/opel/5596-vernieuwde-opel-insignia-scherper-en-onderscheidend-dankzij-intellilux-led-pixel-matrix-verlichting

        #18396769
        Mandy van Kallen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 November 2020

          Bedankt voor et uitzoeken maar ik heb een Opel Insignia 2.0 CDTi uit 2010, diesel dus en jouw uitkomst betreft een benzinemotor. Ook is het bouwjaar 2010 en niet 2020.

          #18396823
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            toevallig iemand op de links achterbank zitten? volgens mij zijn dat de lampjes waar je kan zien wie achterin een gordel om heeft

            #18397121
            donpesto
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 October 2012

              https://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/threads/meriva-dashboard-lights.430675/

               


              @nick-gsi
                Inderdaad de melding dat er iemand zonder gordel op de stoel zit….

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.