Onbeantwoorde topics.

Forumindex Forums Modellen Karl Onbeantwoorde topics.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18517965
    Karlciti
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2022

      Als ik zie dat er 296 pagina’s met onbeantwoorde topics zijn en ik vergelijk dat met de fora van andere automerken, dan lijkt het mij dat er op dit forum iets fundamenteel mis is. Totale desinteresse? Of is het zoals ik ooit als antwoord kreeg, we gebruiken meestal facebook i.p.v. het forum. :negative:

      #18533198
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Ik zit ook te wachten op een antwoord van een vraag maar helemaal niets van een reactie of tip….

        Jammer….

        #18533238
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Sinds de vernieuwing van het forum, zijn de meeste gebruikers gestopt.

          Vooral de gebruikers met een hoop kennis helaas!

          #18533314
          Riesje69
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 March 2012

            Dat is mij ook opgevallen.

            Persoonlijk vind ik dat er aardig wat nieuwe leden zijn met alleen maar vragen in welke vorm dan ook. Ja, ik zit ook op fb bij een forum (verplicht voorstellen). Gaat daar erg gemoedelijk aan toe. Geintje mag maar niet te. Baak mis ik dat wel hier.

            Als ik iets weet of eigenlijk denk te weten reageer ik hier op. Soms in een privébericht aangezien ik niet weet of ik soms bepaalde kan en mag schrijven.

            Al met al wel blij met de topics die ik lees in welke vorm dan ook alhoewel er wel wat muggenzifters bij zitten.

            Mensen reageer normaal, wij zijn er voor elkaar om u te helpen niet waar?

            Met vriendelijke groet van een Opel rijder.

            Ries.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.