Omegauser stelt zich even voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Omegauser stelt zich even voor

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207798
    Omegauser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 May 2008

      Hallo,

      Ik ben Walter (nickname omegauser), in het dagelijks leven locatiemanager. Rij privé in een Opel Omega – een MV6 – die ik een paar maanden geleden van mijn vader heb overgenomen (voor foto’s zie het betreffende item in dit forum). De Omega is van 1999, bijna 200.000 km gelopen maar wel altijd netjes onderhouden. Hij is bijvoorbeeld nog nooit door de wasstraat of iets dergelijks geweest. Helaas heb ik tot nu toe al wel wat onkosten gehad, zoals een nieuwe condensor, een nieuwe raambedieningsmotor in het rechtervoorportier, nieuwe klepdekselpakkingen, nieuwe remschijven voor en nieuwe remblokken rondom. De huidige wielen zijn niet origineel. Ook de oorspronkelijke banden waren aan vervanging toe. Op marktplaats een set wielen met vrijwel nieuwe banden gevonden (waren fors goedkoper dan vier nieuwe banden op de originele velgen). Ik rij nu met 17 inch wielen rond met 235 voor en 255 achter.
      Ik hoop dat ik het nu wat de onkosten betreft wel zo’n beetje heb gehad. Wel een heerlijke auto trouwens. Gisteren nog 450 km gereden en ik kan mij niets beters voorstellen.

      Groet,

      #17431202
      Tommy666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 July 2007

        Welkom:D
        En nog veel plezier op het forum:P

        #17431203
        omega-two
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 June 2008

          welkom hier:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

          #17431204
          RonaldH
            Lid sinds:
            30 June 2004

            welkom :thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘Omegauser stelt zich even voor’ is gesloten voor nieuwe reacties.