omega leeft!!

Forumindex Forums Modellen Omega omega leeft!!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227168
    Botho
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Deze week wilde een maat van me die monteur bij MAN is toch nog even naar mijn omega kijken. Nadat hij de waterpomp had vervangen met wederom de distributieriem,rollen en multiriemen heeft hij nogmaals de cylinderlek test uitgevoerd op zijn werk en wat blijkt??? de kop is helemaal niet lek!!Meerdere monteurs daar hebben gekeken en hadden allemaal dezelfde conclusie. De opel garage en universeelgarage 1300euro voor kop en vlakken. Waren er allebei zeker van, de koppakking was lek en moest vervangen worden!! Niet dus… De omega loopt weer als een zonnetje!! Ik wil Jack en RAL allebei hartelijk bedanken voor het aanbod hem te maken.Tevens hebben meerdere mensen mij aangeboden te helpen met dit drama..Mijn dank daarvoor.Ben erg blij geweest met de feedback en geboden hulp..

      #17743363
      Mickel_MV6
        Lid sinds:
        6 March 2007

        Das tenminste weer eens goed nieuws.

        Veel plezier weer met je Omega.

        #17743364
        Slurpy
          Lid sinds:
          3 March 2007

          Das goed om te horen. :thumbup

          #17743365
          RAL
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 September 2008

            kijk weer een omi op de weg.:jerry

            #17743366
            Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2007

              Mooi dat ze weer rijd.

              Jammer dat ik haar niet in het echt heb mogen bewonderen:jerry:jerry

              Gr Jack

              #17743367
              Botho
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                tja das waar, je hebt haar alleen weg zien spinnen in dordrecht geloof ik… eerst volgende meeting ff een seintje geven dan kom ik zekerzzz. Vindt het wel eens tijd om gezellig iedereen even te ontmoeten…maar nogmaals bedankt mannen. jullie zijn een zeldzaam clubje goedzakken..

                #17743368
                Tinuske
                  Lid sinds:
                  21 June 2010

                  Goed bezig!!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.