Omega afgekeurd

Forumindex Forums Modellen Omega Omega afgekeurd

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227890
    Resi
      Lid sinds:
      9 January 2010

      Me omega B uit 97 is afgekeurd, bij de Kwikfit werden een aantal kleine puntjes geconstateerd!

      – Achter demper ontbreekt ! (prijsje Kwikfit 375 euries)

      Heb hem maar tweedehands gekocht uurtje werk kosten 50,-

      – koplampen voor zowel links als rechts dof! (prijsje Kwikfit 460 euries)

      Heb een busje koperpoets gehaald en me polijstborsteltje op me schroef machientje gezet en hoppa als nieuw, kosten 8,50

      Nu nog even die hulp pitmanarm, en die ruitenwisserpomp en dan zijn we weer voor een jaartje klaar

      en alle info via dit forum verkregen, bedankt allen (ook names Kwikfit :-) )

      #17752607
      Mickel_MV6
        Lid sinds:
        6 March 2007

        Hoe kan je je achter-demper nu kwijt zijn?

        Koplamp dof is dacht ik geen afkeur of het beeld moet ernstig verstoort zijn of verschillen.

        Voor de rest valt het mee.

        #17752608
        RAL
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 September 2008

          you can’t gat better than a kwik-fit fitter. om te :cry het zijn l*&sers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en daar gaat een omi heen. :puke
          zelfs als je een rechte pijp naar achteren maakt is het nog geen afkeur. je krijgt wel een waarschuwing voor het geluid.

          #17752609
          Erwin1987
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 September 2009

            als de uitlaat gasdicht, en degelijk bevestigd is is het geen afkeur idd!

            Erwin

            #17752610
            rpjverhoev
              Lid sinds:
              13 March 2006

              ik heb ook eens zoiets met de koplampen gehad, ik heb er toen blankelak op gespoten, daarna was ie wel goed, vraag me dus af hoe precies ze soms kijken ;-)

              gr rene

              #17752611
              Arjan Kuijper
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Ik heb vorig jaar een gloednieuwe uitlaat gekocht voor m’n B2 2.2 16V (2 middendempers en einddemper) voor 108 euro:vertag

                #17752612
                Tinuske
                  Lid sinds:
                  21 June 2010

                  Je kan de volgende keer beter bij een onafhankelijk APK station de keuring laten uitvoeren.

                  Die keuren zowieso iets minder vlug af omdat je het daar toch niet kan laten maken.

                  Bij bijv. een kwikfit heb je de kans dat ze eerder iets afkeuren om dan evt. reperatiekosten extra te kunnen rekenen.

                  #17752613
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    het is inderdaad zo dat bij de KWAK-FIT men vaaker de wagen afkeurd en met name op heel vaag 1 of meerdere banden ,uitlaat niet gasdicht en de schobrekers maar dat zijn hun winst pakkers .

                    en dan de prijs die men neerlegt om te janken.

                    onderdelen zijn daar meestal zo,n 30 % te duur.

                    hier kan ik een werk nemer van deze knutsel club als men een uitlaat nodig heeft snel bellen ze Brezan moet je kijken wat daar aan opcenten op de bruto prijs gaat .

                    voorbeeld .
                    staat Astra van iemand die ik goed kan bij die koekenbakkers gat in radiateur kan wisten we ook.
                    radiateur halen ze bij Rijsbergen http://www.hbase.nl het is een 17 dti g astra radiateur kost 206€ ik heb daar 35% op ook de kwak fit ,, word berekend 268€ voor de radiateur en dan het inbouw gedoe verder he ,maar let op daar .

                    dus ga naar een keurings station wat reklame maakt zo als hier(Hoofddorp) veel is keuren en afmelden 19,50 € voor een benzine wagen ,je hebt bij af keur 5 werkdagen de tijd om op de zelfde betaling de wagen te laten zien .

                    dat zijn meestal reparatie werkplaatsjes die ook nog netjes een prijsje maken als er werkelijk wat is .

                    Bert

                    #17752614
                    ColinH
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2009

                      Inderdaad, Kwit Fit of dergelijk is heel makkelijk met afkeuren.

                      Heb mn vorige Omega bij de Profile laten keuren ieder klein onnozel rubberscheurtje was afkeur, maar handrem die niet strak werd was goed..
                      Mn gele koplampen mochten volgens hem ook niet..

                      Het was een speciale winteraktie voor 10 euro toen.. Maar ik weet wel dat ik nooit meer naar zo’n tent ga voor APK :puke

                      Gr

                      #17752615
                      arjontje
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        31 March 2006

                        origineel gepost door rpjverhoev
                        ik heb ook eens zoiets met de koplampen gehad, ik heb er toen blankelak op gespoten, daarna was ie wel goed, vraag me dus af hoe precies ze soms kijken ;-)

                        gr rene

                        Dan heeft de keurmeester dat gemist.
                        Bespoten lampen is AFKEUR.

                        #17752616
                        tanisha
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 August 2010

                          kwik fit? kwik shit zal je bedoelen!

                          #17752617
                          svdk20
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 August 2009

                            kwik fit zijn oplichters vele kwik fits althans.
                            demper voor de uitlaat is niet een verplicht ook al heb jij van voor tot achter 1 buis lopen als het maar gasdicht is en goed bevestigigd is!!!

                            doffe koplampen is inderdaad afkeur mits het licht beeld vervormt of verbuigd

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.