Omega A hemel

Forumindex Forums Modellen Omega Omega A hemel

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262934
    sw16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Is deze een beetje gemakkelijk te verwijderen uit een A omega sedan? loshalen zal wel mee vallen maar dan moet hij er nog uit… is dat mogelijk zonder de voor/achterruit er uit te halen?

      #18203321
      CQPV6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 October 2008

        Ik begrijp hieruit dat ie heel moet blijven?
        Misschien als je een voorstoel er uit pakt, dat je hem net zo kan kantelen dat ie schuin door een achterdeur naar buiten wil….

        #18203322
        sw16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          Heb hem er al uit en opnieuw bekleed, en weer terug geplaatst.

          had de hemel bekleding op m’n hoofd hangen…. dat is ook niet alles haha.

          Hemel kan er heel uit als je de voorstoel er uit pakt en via de achterdeur er uit pakt, maar je moet hem wel een heel klein beetje er doorheen wringen maargoed hemel is wel stevig genoeg.

          in de fabriek zal die wel via de voorraam geplaatst zijn zoals de meeste.

          #18203323
          gsicabrio
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 June 2007

            Mag ik vragen wat je dit heeft gekost? De hemel van mijn A2 caravan hangt ook helemaal los…

            #18203324
            johanhummer9
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 May 2011

              toen ik bij mijn kadett de voorstoelen in ”slaapstand” zettten kreeg ik de hemel er volgens mij door de voordeur eruit.

              #18203325
              sw16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 July 2004

                kosten ongeveer 60euro aan stof en spuitlijm.

                1 tip haal het bij de stoffeerderij, en haal daar ook de spuitlijm dat is echt 100x beter dan de bizon uit de gamma.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.