Omega 3000 24V of Senator 3.0 24V CD

Forumindex Forums Modellen Omega Omega 3000 24V of Senator 3.0 24V CD

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215706
    Peter 1
      Lid sinds:
      5 July 2005

      Hey ,

      Mijn Omega B X2.0XEV heeft mij kerstnacht in de steek gelaten (oliepomp, plunjer) motor is nog ok lampje flikkerde even daarna tijdens een rit van 35 km niet meer aangegaan .
      Kerstdag even terug geflikkerd dan maar binnengezet en niet meer laten draaien .
      Momenteel rij ik dagelijks met de Porsche 924 rijd zeer goed maar geen comfort zoals in een Omega of Senator .
      Nu weet ik een Senni 3.0 24V CD staan en een Omega 3000 maar welke zouden jullie aanraden .
      Mijn Senni B 2.6 , Senni A2 2.5 CD , Baron of BMW wil ik niet als dagelijkse benutten dus één van bovenstaande twee komt erbij tvv de Opel Omega B1 X2.0XEV .
      De twee wagens hebben allebei een full option behalve het leder is uit de Senator gestolen en fluweel in geplaatst .
      De Omi heeft 120000 km en de Senni 179000 km .
      Senni heeft een beetje roest , Omi niet .
      Geef mij jullie feedback aub .

      #17580955
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        wat je zelf het prettigst vind..

        ze rijden allebij prima.

        Willem

        #17580956
        Botho
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2009

          allebei zeer mooie auto’s. Ik zou toch voor de Omi gaan maar dat is mijn smaak en zoals we weten kunnen die verschillen!! succes in ieder geval.

          #17580957
          manus
            Lid sinds:
            30 June 2004

            De senator heeft roest en meer kilometers wat bij een 24 v nog wel is voor problemen met de distributieketting wil zorgen.
            En ik lees dat je al een senator b hebt.

            Een omega 3000 heb je nog niet en die zijn niet meer zo dik gezaaid en veelal 12 kleppers.
            120000 km vind ik nog niet zo heel veel en roestvrij zijn de meesten ook niet meer.

            Ik zou voor de omega gaan,

            grt Manus.

            #17580958
            Peter 1
              Lid sinds:
              5 July 2005

              De Omi heeft dus 120000 km en op 70000 km is er een nieuwe motor in geplaatst door de garage , ze konden mij niet zeggen welke motor het was van voor 92 met de kettingproblemen of die erna , ook wisten ze de km-stand niet te vertellen .
              Heb dus al een Opel Senator A2 2.2 automaat gekocht om voorlopig verder te kunnen .
              De Senator B met 179000 km heeft geen leder en er is roest aan de achterste wielranden en deuren , dus beiden zijn niet perfect .

              #17580959
              Omega Jeff
                Lid sinds:
                29 October 2009

                Weet jij zo het kenteken van de Omi ?
                en is hij zilvergrijs ?
                Ik heb er best veel gehad, king:
                misschien heb ik em ooit in bezit gehad en kan ik je er meer over vertellen..

                groeten

                #17580960
                Peter 1
                  Lid sinds:
                  5 July 2005

                  origineel gepost door Omega Jeff
                  Weet jij zo het kenteken van de Omi ?
                  en is hij zilvergrijs ?
                  Ik heb er best veel gehad, king:
                  misschien heb ik em ooit in bezit gehad en kan ik je er meer over vertellen..

                  groeten

                  Het is een Belgische wagen ,
                  die hebben geen kenteken , het kenteken wordt door iedere eigenaar opnieuw aangevraagd .

                  #17580961
                  Omega Jeff
                    Lid sinds:
                    29 October 2009

                    Ne, dan kan ik er idd ook niks over vertellen.
                    mocht je die 3000 niet willen hebben dan hou ik me aanbevolen :wors

                    #17580962
                    Peter 1
                      Lid sinds:
                      5 July 2005

                      Ik heb een Senator A2 2.2 gekocht als wintervoertuig .

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.