Ombouw ruitenwisserarmen Vec GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ombouw ruitenwisserarmen Vec GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249036
    B44
      Lid sinds:
      4 April 2012

      Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam helaas op niets uit.
      Dus ik stel de vraag maar even in een nieuw topic.

      Ik rij momenteel met veel genoegen in een GTS uit 2003. Nu heb ik gezien dat de GTS uit bv 2007 van die flatblade wissers voor en achter heeft.
      Daar ik deze ook op de vorige wagen naar volle tevredenheid had wil ik de boel om gaan bouwen (zowel voor als achter)
      Is dit een kwestie van plug and play of wordt het plug and pray?

      Weet iemand toevallig (mag geschat zijn) de kosten van de 2 armen incl. wissers voor en de arm en wisser voor de achterzijde?

      Alvast bedankt voor de evt reactie’s

      #18030871
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Achter is waarschijnlijk de arm overzetten, is als het goed is plug and play.
        Voor heb je ook flatblades die op de oude armen passen, bosch aerotwin retrotwin bijvoorbeeld.

        #18030872
        roodrunner
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 October 2011

          Bij de betere automatarialen zaken kun je zo flatblade wissers kopen.
          En dat is gewoon plug & play.
          Vergeet alleen niet dat voor 2 verschillende maten wisserbladen zijn.

          Groeten,
          Patrick

          #18030873
          B44
            Lid sinds:
            4 April 2012

            thanks voor de reactie,

            ik kan me van mijn collega herinneren dat hij ze ook op de normale armen had geplaatst (welliswaar bij een ander merk) maar dat deze toen gingen springen over het raam bij gebruik van de wisser.
            Hij had het toen over de veerdruk van de arm die niet voldoende was.
            Is dit bij de Vec ook een bekend iets?

            #18030874
            roodrunner
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 October 2011

              Ik heb er bij mijn vec ook flatblades opgezet (merk weet ik zo niet meer)
              Maar ik heb nergens geen last van.
              Tot nu toe ben ik zeer te spreken over flatblades.

              Groeten,
              Patrick

              #18030875
              B44
                Lid sinds:
                4 April 2012

                Dan ga ik morgen maar eens even bij automat of atu kijken.
                Iig wel even de org arm incl wisser voor de achterzijde bestellen, ik vindt het er ook net iets beter uitzien..

                Thanks voor de reactie’s

                #18030876
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Ik heb ook Flatblades erop, Nergens last van, LET WEL OP DAT JE GOEDE haalt, die goedkope rommel die stuitert inderdaad maar wat in het rond, in plaats van de ruit schoon te wissen.

                  ik heb Valeo’s Erop. doe met mijn eerste set nu 5 jaar en nog steeds prima, (set is een 2/3e jaar geleden overgegaan van mijn Vectra-B op mijn Combo-B na wat aanpassen)

                  De Vectra waar ik deze nieuwe op gezet heb, is nu totalloss, maar toevallig op de Weer gekochte Vectra-B, zitten ook gewoon nieuwe Valeo Flatblades, en die wissen ook Prima..

                  Willem

                  #18030877
                  johanhummer9
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 May 2011

                    @B44 wrote:

                    Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam helaas op niets uit.
                    Dus ik stel de vraag maar even in een nieuw topic.

                    Ik rij momenteel met veel genoegen in een GTS uit 2003. Nu heb ik gezien dat de GTS uit bv 2007 van die flatblade wissers voor en achter heeft.
                    Daar ik deze ook op de vorige wagen naar volle tevredenheid had wil ik de boel om gaan bouwen (zowel voor als achter)
                    Is dit een kwestie van plug and play of wordt het plug and pray?

                    Weet iemand toevallig (mag geschat zijn) de kosten van de 2 armen incl. wissers voor en de arm en wisser voor de achterzijde?

                    Alvast bedankt voor de evt reactie’s

                    de auto van me moeder , een vectra c gts een van de laaste 2008-2009 en die heeft geen flatblades

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.