Oldtimer opel liefhebbers ik heb een koplamp vraag

Forumindex Forums Modellen Overige modellen Oldtimer opel liefhebbers ik heb een koplamp vraag

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18483775
    00luyan
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 October 2022

      Kent iemand een Europese leverancier van E-gemarkeerde 4×6 “kristalkoplampen, ik heb een Manta B (Vauxhall Cavalier MK1) en de reflectoren zijn beginnen te roesten, dus ik was van plan om 4×6-vervangingen in de originele behuizing te plaatsen en de originele glazen lenzen zijn geslepen en gepolijst om de prismamarkeringen (?)

      E-gemarkeerde projectoren of LED-units zijn ook een optie, maar moeten dim- en grootlicht kunnen doen.

      #18486916
      00luyan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 October 2022

        [quote quote=18483775]Kent iemand een Europese leverancier van E-gemarkeerde 4×6 “kristalkoplampen, ik heb een Manta B (Vauxhall Cavalier MK1) en de reflectoren zijn beginnen te roesten https://9apps.ooo/, dus ik was van plan om 4×6-vervangingen in de originele behuizing te plaatsen en de originele glazen lenzen zijn geslepen en gepolijst om de prismamarkeringen (?) E-gemarkeerde projectoren of LED-units zijn ook een optie, maar moeten dim- en grootlicht kunnen doen.[/quote]

         

        I got this,..

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.