Oei bijna mijn tigra in de fik

Forumindex Forums Modellen Tigra Oei bijna mijn tigra in de fik

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214105
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Was vanmiddag bijna mijn auto in de fik gegaan door kortsluiting met de toeter (denk ik) ik wilde mijn radio er weer in duwen maar door alle kabels erachter wilde dit niet helemaal dus een beetje aan de bedrading schuiven en duwen en toen ging me toeter af en stopte niet, toen de motorkap en daar stond de compressor toch te roken en rammelen, heeft iemand gauw de stekkers van de compressor losgekoppeld, de autoradio afgekoppelt en toen ie afgekoeld was de auto gestart, deze rijdt verder prima en alles doet het behalve natuurlijk de claxon en als ik op de toeter druk dan dimt de verlichting, hoop dat het een kleinigheidje is want ik heb dus nergens met de bedrading geknoeit, had de radio eruit gehaald om ergens bij te komen maar niks gedaan alleen bij het er weer in duwen van de radio is er denk ik iets in aanraking gekomen met een draadje ofzo dus hoop dat als ik even alle kabels rustig en goed wegwerk en de radio weer aanluit dat alles het goed doet maar ben bang dat er iets is en het weer fout gaat, wat denken jullie zo, ik ga morgen naar de zwarte markt zal vast wel een compressor te koop zijn, dat moet toch makkelijk te instaleren zijn hoop ik………lees graag jullie reacties……….thx en groetjes van Nikita en fijn weekend allemaal ondanks dit grauwe weer:(

      #17550202
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Heb ik ook een keer gehad. Schuif de radio er weer in, deze wringt wat tegen, dus een beetje meer kracht gezet en dan opeens een verbrande geur en rook achteruit het dashboard :D. Radio was er even snel terug uit. Hier maakte een kabel van de radio contact met het ijzeren frame met alle gevolgen van dien. Gelukkig nx ergs kapot.

        #17550203
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Compressor van de toeter doorgefikt.

          waarschijnlijk geen relais tussen de compressor van de toeter geplaatst.

          is namelijk niet origineel een toeter met compressor.

          zou lekker overstappen op de dubbele schelp van Opel (wel relais plaatsen)

          Willem

          #17550204
          Nikita71
            Lid sinds:
            1 August 2008

            Dank jullie wel, dus ik moet verder niets aan de snoeren van de radio doen mits er natuurlijk een draadje bloot ligt dus even alles checken, een dubbele schelp van opel is dat een gewone standaard toeter en wat is een relais, ik ga zo naar een vriend die wat handiger is en misschien zit de standaard toeter er nog in en is het een kwestie van aankoppelen en klaar, hoop ik tenminste, bedankt voor jullie reactie, groetjes van Nikita

            #17550205
            Nikita71
              Lid sinds:
              1 August 2008

              Hoi, als ik de verlichting niet aan heb staat de datum en tijd display ook niet aan, enkel als ik de verlichting aan doet gaat het aan maar start dus steeds op tijd 0:00 en datum ergens in een ver verleden, ook doet de binnenverlichting het niet, een vriend durft het niet aan en heeft mij aangeraden naar de garage te gaan dus dat doe ik maandag maar om alles even te checken, hoop dat het geen duur geintje wordt, jullie lezen het nog van me, groetjes van Nikita :swear

              #17550206
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Bedrading nalopen van het dashboard.
                Zo heel moeilijk is het neit, maar alles zit zo lekker verstopt

                #17550207
                Nikita71
                  Lid sinds:
                  1 August 2008

                  Elektra vind ik een beetje te eng om zomaar te doen dus laat het maar bij de garage doen, hopelijk willen ze dan ook de aansluiting van mijn plasma teller aansluiten, ik heb deze al neergelegd dus dat is alleen aan de juiste bedrading verbinden, hoop ook dat ze eventueel mijn radio er weer in willen zetten en de bluetooth carkit, dan weeet ik tenminste dat alles weer goed is ik rij maandag of dinsdag even langs de garage om te horen wat ze ervan denken, thx voor de reactie, groetjes Nikita

                  #17550208
                  BlackVec
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 February 2008

                    Oei Nikita das echt klote, maar toch heb je goed mazzel gehad hoor!
                    Heb hier nu een tigra staan daar is de halve kabelboom van gesmolten, die man kon het niet meer stoppen…

                    Succes met het herstel, als je weer es wat nodig hebt weet je me te vinden he :)

                    #17550209
                    Nikita71
                      Lid sinds:
                      1 August 2008

                      Dank je wel Menno, ik hoop dat het allemaal meevalt maar volgens mij gezien ik gewoon kan rijden en de voor en achterverlichting het nog allemaal doet heb ik niet het idee dat het ernstig is maar ik begin ook te beseffen dat ik inderdaad heel veel mazzel heb gehad, als ik wat nodig heb ik weet je te vinden Menno, thx voor je reactie, groetjes Nikita

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.