O-nummerplaat of Nul-nummerplaat…

Forumindex Forums Modellen Manta O-nummerplaat of Nul-nummerplaat…

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17558976
    cruez
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2006

      origineel gepost door Goossens Bjorn
      heb men Monza als classiccar ingeschreven. 30€ tax per jaar en 200€ voor een jaar verzekering (je moet alwel een andere auto als dagelijks gebruik ingeschreven hebben om een oudere wagen als classiccar in te schrijven)

      jup dit heb ik ook,

      van mij is het nu 250 € per jaar en idd 30 € tax, VOLLEDIG verzekerd.

      ok, begrijp wel als je met uitbouw enzo zit dat oldtimer dan soms enige oplossing is, maar dan moet je die beperkingen er maar bijnemen zeker?

      #17558977
      cruez
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2006

        origineel gepost door H-400
        Ik denk dat die wegentaks zelfs meer is, ik betaal ook nog volle pot voor m’n GSI,
        die is maar 22 jaar oud.
        Verzekeringsmatig heb ik m’n D-kadettje ingeschreven als eerste wagen, een 1.3tje
        is vrij goedkoop en zowiezo betaal je maar 30 euro wegentaks wegens ouder dan 25 jaar,
        en dagdagelijks gekeurd.
        Gevolg is dat de GSI als tweede wagen vrij goedkoop verzekerd is en de “zondagse” Manta
        (derde wagen) is door z’n leeftijd van 28 jaar “old-timer” verzekerd, wegentaks idem 30 euro
        maar wel kompleet gekeurd, maar door de old-timer verzekering mag ik er niet mee gaan werken.
        Je moet in ons Belgenlandje echt inventief zijn…
        Wij kunnen alleen maar dromen van de keuringsnormen die in onze buurlanden gehandhaafd worden.

        eens spreken met je verzekeraar, voor een kleine opleg mag je er soms wel mee gaan werken, maar ze moeten op de hoogte zijn natuurlijk…

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.