Nu toch even voorstellen….

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Nu toch even voorstellen….

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271073
    MarkVectra93
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 January 2015

      Hallo,

      Na iets meer dan 3 maanden hier rondgekeken te hebben en wel al aangemeld,(zie topic)http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=20&t=188976
      zal ik me toch even voorstellen….

      Ik ben Mark(32 jaar) woonachtig in Sint Anthonis(NB),
      en ben nu ongeveer 3 jaar in het bezit van deze Opel Vectra A 2.0 8v GT (C20NE) uit 1993
      Plaatje bij het praatje


      (heeft 6 eigenaren gehad wat ik kan zien waar ik er 5 van ken)deze auto heeft eerst een jaar op de stoep gestaan omdat hij van een kameraad was
      en het nog niet de bedoeling was voor mij om er mee te gaan rijden uiteindelijk dus toch,
      na enig gesleutel(zie weer topic van boven hier heb ik al veel uitgelegd voor de koppakking kapot was) was hij dan weer goed om de weg op te gaan, 2 jaar later helaas dus de koppakking, ik zocht informatie en wou wat tips dus belandde ik hier op het Opel-forum,
      helaas is er geen Vectra A club die niet via F#@*book werkt en daar aanmelden gaat dus niet gebeuren,
      ik denk dat ik nu wel m’n zegje gedaan heb, vragen? stuur me een pm ik zal antwoorden aangezien ik toch meer op ’t forum kijk als ik in eerste instantie gedacht had :angel

      m.v.g. Mark

      #18278046
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        Mooie Vectra Welkom :thumb :thumb

        #18278047
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Welkom :kewlpics

          #18278048
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Welkom op het forum met je mooi Vectra A.

            En wat je schrijft over alleen via F#@*book, deel ik je mening. Ik doe ook niet via F#@*book. Heb je gewoon niks aan. Een forum is het enige waar je wat aan hebt op het gebied van auto’s. :thumb

            #18278049
            Kadett1.2
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 May 2011

              Weer een nieuw forum lid met een Vectra A.
              Worden nogal zeldzaam tegenwoordig, meeste zijn onderhand gesloopt en nog veel meer geexporteerd…
              Wij houden de onze goed bewaard in de garage in ieder geval. Blijft hij mooi.

              #18278050
              MarkVectra93
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 January 2015

                @Kadett1.2 wrote:

                Weer een nieuw forum lid met een Vectra A.
                Worden nogal zeldzaam tegenwoordig, meeste zijn onderhand gesloopt en nog veel meer geexporteerd…
                Wij houden de onze goed bewaard in de garage in ieder geval. Blijft hij mooi.

                Dat ze zeldzaam worden weet ik, voor mij blijft het een gebruikersmiddel dus hier wordt gewoon (bijna) iedere dag mee gereden.
                Er zijn wel wat punten die nog aangepakt gaan worden maar rij nu die net weer super loopt ff door, over 2.5 maand moet ie weer gekeurd worden.

                #18278051
                GTS Vectra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 July 2011

                  Welkom Mark, mooie Vectra A GT heb je daar!

                  Groeten Jurgen,

                  #18278052
                  MarkVectra93
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 January 2015

                    Ik dank jullie allen :thumb

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.