Noodweer (Limburg België)

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Noodweer (Limburg België)

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210814
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Men ouders belden net vanuit Zolder. Hun 5 weken oude Meriva staat van boven tot onder vol met blutsen omdat er zéér grote hagelbollen uit de lucht vielen, ook de Astra van de buurman ziet er niet meer al te best uit. Wat een leuk dagje fietsen moest worden is blijkbaar anders uitegelopen. Ik zal morge foto’s posten want men ouders zijn nog niet thuis.

      #17502941
      nova….
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        We hadden een feesje bij me zus me zwager was jarig lekker buiten gezeten daar en hadden een parasol nee geplaatst van 4 meter doorsnee .. en je raad het al:D Het begin te regen en op een gegeven moment viel het met bakken uit de lucht en donker dat het werd!!!!!!!!! en een paar windvlagen en dag parasol:o door de windkracht ging het ijzer vervormen en het doek vloog eraf!hebben het nog geproberd het te maken met 4 man maar dat hielp nie:D:D

        Ging naar huis toe kom vlak bij ons huis motoragent staat op de weg met de lampjes aan.. kijk in der verte daar knipperde iets?? ik rij links naast het spoor eerst ff naar de sheel geweest en toen op de trug weg zag ik 2 bergingwagens van Van Eijck eerst zat een golf kon niet veel zien maar de 2de daar stond een oudje op een Triumph spider daar was een beetje aan geknipt:thumbdown heeft moeten uitwijken voor een vallende boom!!toen stond tie aan de overkant van de sloot!

        http://www.112brabant.nl daar kan je hem zien.

        grtz

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.