Noodloop foutcode P1122 ECU

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373096
    Henk W
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 March 2020
      #18375175
      JayJay
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2020

        Ik zou eerst eens met een goed werkende proberen. Als deze werkt, dan vraag je een offerte bij ACTRONICS. Zij repareren die dingen en dat voor vele klanten over de hele wereld. Ik denk dat je onder de 1200,- Euro uit komt.

        #18375182
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          1200€ voor een nieuwe ecu, dat klopt. Maar tweedehands is goedkoop.

          #18375183
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Ik zou de ecu overigens niet laten repareren bij actronics, kun je over een half jaar toch weggooien.

            #18376999
            JayJay
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 June 2020

              [quote quote=18375183]Ik zou de ecu overigens niet laten repareren bij actronics, kun je over een half jaar toch weggooien.[/quote]

              Dat kun je net zo makkelijk van een 2e Handse kunnen zeggen. Ik denk dat je pech hebt gehad met je reparaties. Bedenk, dat met name elektronica gemaakt wordt voor een bepaald aantal bedrijfsuren. Daarbovenop komen nog trillingen en krimp/uitzetten door kou/warmte van de motor. Dat heeft een 2e Handse natuurlijk ook. Als het gerepareerd is, is het vaak wachten op het volgende component dat defect raakt. Bij jouw dus 6 maand! Als je dat ding bekijkt, met name de bonddraadjes, dan vind ik het nog een wonder dat het 15 jaar mee gaat. Is gewoon een waardeloze constructie op een slechte plek vanwege krimp/uitzetten! Wat mij betreft: nr. 1 Nieuw, 2 Repareren en 3 2e Hands. Je portemonnee telt natuurlijk ook heel erg mee. Voor mijzelf denk ik sloop van een laag KM en zo jong mogelijke auto en dan neem ik de gok! :applause02:

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.